فرصت ثبت‌نام در بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

فرصت ثبت‌نام در بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت:حق بیمه ۵۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۴۵۸

به گزارش راهبرد معاصر،‌مهدی نیکفر؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به رضایتمندی نسبی از شرکت بیمه دانا در طول دو سال گذشته، امسال مجدد با بیمه دانا قرارداد منعقد کردیم.

 

وی افزود: امسال علاوه بر بیمه دانا بر اساس چارچوب تعیین شده برای خدمات و نرخ بیمه با شرکت بیمه معلم هم قرارداد منعقد کردیم و در نهایت در 23 استان با بیمه دانا و در 9 استان با بیمه معلم قرارداد منعقد شد.

 

قرارداد با بیمه معلم در 9 استان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بیمه تکمیلی فرهنگیان در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، گیلان، آذربایجان شرقی، قم و چهارمحال و بختیاری با بیمه معلم منعقد شده است.

 

نیکفر با اشاره به اینکه در بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ تبعیضی میان استان‌ها نیست، متذکر شد: شرکت بیمه دانا و بیمه معلم خدمات و نرخ بیمه یکسانی را دریافت می‌کنند. همچنین از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و معاونان پشتیبانی خواستیم تا نظر جمعی را درباره بیمه معلم و دانا پرسیده و شرکت بیمه‌گر مدنظر خود را در قالب مکاتبه برای ما ارسال کنند.

 

هزینه دندانپزشکی 6 میلیون تومان

وی بیان کرد: خدمات ارائه شده در بیمه تکمیلی امسال فرهنگیان همانند سال گذشته است یعنی بیشتر تعهدات بدون سقف و فرانشیز 5 تا 15 درصد است همچنین هزینه عینک یک میلیون و 500 هزار تومان و دندانپزشکی 6 میلیون تومان به ازای هر نفر است.

 

نیکفر درباره حق بیمه عنوان کرد: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان در قالب بیمه دانا از اول تیر فعال شده است و اطلاعات فرهنگیان متقاضی نیز به شرکت بیمه معلم ارسال شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده