غریب‌آبادی: کانادا در چه موقعیتی است که سپاه را تروریستی بخواند؟-راهبرد معاصر
وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد رهبر انقلاب:‌ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ درحال تکمیل... رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟

غریب‌آبادی: کانادا در چه موقعیتی است که سپاه را تروریستی بخواند؟

رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط دولت کانادا گفت: کانادا در چه موقعیتی است که این تصمیم را بگیرد؟ کانادا کشوری است که بیشترین اقدامات ضدحقوق بشری را بعد از آمریکا علیه ایران انجام داده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۵۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، غریب‌آبادی رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: حجم جنایت هایی که آمریکا علیه ملت‌های سایر کشورها انجام داده بی سابقه است


وی ادامه داد: میلیون ها نفر انسان بی گناه در اثر اقدامات مداخله آمیز و نظامی آمریکا در جهان کشته شدند.


غریب‌ آبادی تاکید کرد: شعار امسال «غزه؛ مظهر کارنامه سیاه حقوق بشر آمریکا» است.


رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ادامه نشست خبری تصریح کرد: باید همچنان موضوع و جنایات رژیم صهیونیستی در صدر برنامه‌ها باشد.


وی اظهار داشت: رژیم آمریکا مستقیم در جنایات صهیونیست‌ها در غزه شریک است و باید پاسخگو باشد.


جزئیات برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی
غریب آبادی درباره جزئیات برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تاکید کرد: مراسم شهدای هفتم تیر که مصادف با چهلم شهدای خدمت است 6 تیر در سراسر کشور برگزار می شود.


وی ادامه داد: مراسم شکرانه سلامت مقام معظم رهبری در مساجد شاخص تهران چهارشنه 6 تیرماه برگزار می شود.


غریب آبادی تاکید کرد: روز پنجشنبه 7 تیرماه مراسم عطرافشانی و گلریزان مزار شهدای هفتم تیر ماه در تهران را خواهیم داشت.


وی گفت: مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهان روز پنجشنبه در مصلی تهران برگزار خواهد شد.


واکنش غریب‌‍ آبادی به تروریستی خواندن سپاه توسط دولت کانادا
رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ادامه این نشست خبری گفت: سپاه بخشی از نیروهای مسلح رسمی جمهوری اسلامی ایران است. نیروهای مسلح رسمی هر کشوری بخشی از حاکمیت آن کشور هستند و تروریستی خواندن آنها بر خلاف اصول حقوق بین الملل است.


وی ادامه داد: سپاه یک نیروی نظامی است که هم حافظ امنیت ملی و مرزهای ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نقش بسیار کلیدی در سرکوبی تروریسم در منطقه ایفا کرده است
وی اظهار داشت: کانادا در چه موقعیتی است که این تصمیم را بگیرد؟ کانادا کشوری است که بیشترین اقدامات ضدحقوق بشری را بعد از آمریکا علیه ایران انجام داده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار