دعوت به گروه‌های انتخاباتی، ترفند جدید کلاهبرداران سایبری-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

دعوت به گروه‌های انتخاباتی، ترفند جدید کلاهبرداران سایبری

رییس پلیس فتا پایتخت گفت: دعوت به گروه‌های انتخاباتی ترفندی برای کلاهبرداری سایبری است به آنها اعتماد نکرده و مخاطبان خود را به این گروه‌ها دعوت نکنید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نشانه‌های اخبار جعلی در ایام انتخابات گفت: اخبار جعلی منبع رسمی و قابل اعتمادی ندارند و در سایر رسانه‌ها بازنشر نمی‌شوند.

 

وی افزود: اخبار و تصاویر قدیمی را دوباره منتشر می‌کنند.تبلیغاتی بوده و سعی در جلب کلیک دارند.

 

سرهنگ‌معظمی گودرزی درباره برنامه‌های جعلی منتسب به نامزدهای انتخاباتی هشدار داد و گفت: مجرمان سایبری با ارسال نرم افزارها و یا لینک‌های مخرب با عناوین مختلف به دنبال دسترسی به اطلاعات شخصی قربانیان هستند تا از آن طریق اقدام به اخاذی از آنان کنند.

 

وی ادامه داد: دعوت به گروه‌های انتخاباتی ترفندی برای کلاهبرداری سایبری است به آنها اعتماد نکرده و مخاطبان خود را به این گروه‌ها دعوت نکنید و اطلاعات هویتی خود را برای اینگونه گروه‌ها ارسال نکنید/ مهر

ارسال نظر