افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۷ هزار و ۷۶۵ نفر-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۷ هزار و ۷۶۵ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان نوار غزه را از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی و همچنین ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۷ هزار و ۷۶۵ شهید و شمار مجروحان به ۸۶ هزار و ۴۲۹ نفر خبر داد.

این وزارتخانه افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۴۷ فلسطینی شهید و ۵۲ نفر زخمی شدند.

مسئولان وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کردند که پیکر‌های شماری از شهدا هنوز زیر آوار قرار دارد یا در خیابان‌ها انباشته شده است و امکان دسترسی نیرو‌های امدادی و مردمی به مجروحان و کمک به آنها به علت تداوم حملات اشغالگران وجود ندارد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده