تیراندازی به سفارت رژیم اسرائیل در صربستان-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

تیراندازی به سفارت رژیم اسرائیل در صربستان

یک رسانه عبری گزارش داد که در اثر تیراندازی یک فرد مهاجم به سفارت رژیم اسرائیل در پایتخت صربستان، یک نفر زخمی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۴۷۴۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه یدیعوت آحارونوت بعد از ظهر امروز شنبه نوشت که در نتیجه تیراندازی در نزدیکی سفارت رژیم اسرائیل در بلگراد، پایتخت صربستان، یکی از نگهبانان زخمی شده است.

بر اساس این گزارش، یک فرد ناشناسی با تیراندازی به سمت افسر پلیس که امنیت سفارت این رژیم را برعهده داشت، شلیک کرد و او نیز با شلیک گلوله، به وی پاسخ داد و به بیمارستان منتقل شد.

وزیر کشور صربستان در واکنش به این حادثه گفته است که «شکی نیست که این یک حمله تروریستی است». مأمور پلیس از ناحیه گردن زخمی شده است ولی توانسته مهاجم را از پای درآورد.

هنوز هویت فرد مهاجم و انگیزه او از این اقدام مشخص نشده است و تحقیقات در این باره آغاز شده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده