اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است-راهبرد معاصر
پزشکیان: بارها گفته‌ام که کارشناس همه رشته‌ها نیستم کسب اکثریت آرای ایرانیان خارج از کشور توسط سعید جلیلی نامه رئیس ستاد جلیلی به دادستان کل کشور در مورد یک فیلم پیشنهاد دیوان محاسبات برای تامین مالی طرح جهش تولید مسکن اخذ رأی نزدیک به 98 هزار ایرانی خارج کشور دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است واعظی: ضدانقلاب به دنبال دوقطبی‌سازی و لجن‌پراکنی است تا هزینه آن را بر مردم تحمیل کند کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند جزئیات مناظرۀ امشب ۲ نامزد ریاست‌جمهوری تاکید مردانی بر ضرورت اعلام برنامه از سوی نامزدها پاسخ دفتر بهادری‌جهرمی به ادعای سخنگوی ستاد پزشکیان مخبر: مصوبات سفر شهید رئیسی به سیستان‌وبلوچستان اجرایی خواهد شد روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد رئیس‌جمهور سخنگوی شورای نگهبان: هیچ‌ شکایت و اعتراضی از سوی نامزدها دریافت نکردیم

اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، از توزیع تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۴۷۶۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبر 14 سیما، با اشاره به تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: آمادگی‌ها و پیش‌بینی‌ها برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد و نامزدهای دور دوم انتخابات، می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه وقت تبلیغات دارند.


وی در توصیه‌ای به نامزدهای دور دوم انتخابات، گفت: هم نامزدها و هم ستادها و هم هوادارها را دعوت می‌کنیم که قانون رعایت کنند.


سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ما از امروز ۱۵ استان را دعوت کردیم که تعرفه‌های انتخابات را دریافت کنند و از روز بعد نیز ۱۶ استان دیگر را دعوت خواهیم کرد.


اسلامی با بیان اینکه فرایند خوبی در برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در حال طی‌شدن است، ادامه داد: ملزومات و تعرفه‌ها در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و از این جهت هیچ مانعی نداریم؛ ان‌شاءالله روز جمعه رأس ساعت ۸ صبح انتخابات برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به تمهیدات برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور نیز، تأکید کرد: به جهت اینکه هم‌وطنان خارج از کشور دارای بُعد مسافت و طولانی‌بودن مسیر هستند، دو هفته گذشته هم تعرفه مرحله اول و هم تعرفه مرحله دوم را با هم و یک جا به شعب اخذ رأی در خارج کشور ارسال کردیم.


سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: اما در داخل کشور به جهت اینکه مسافت‌ها مشخص هستند از امروز توزیع تعرفه‌ها را شروع کردیم، در خارج از کشور انصافاً نمی‌توانیم در دو مرحله تعرفه‌ها را ارسال کنیم، به همین جهت در ارسال اولیه، تعرفه‌های مرحله دوم را نیز به وزارت امور خارجه تحویل دادیم.


اسلامی ادامه داد: تعرفه‌های ۱ و ۲ را تحویل دادیم و مهر و موم شده و نظارت بر آنها نیز صورت‌گرفته است، تعرفه‌های مرحله دوم در اختیار وزارت خارجه قرار گرفته و در شعب اخذ رأی در خارج از کشور موجود است.


سخنگوی ستاد انتخابات کشور  در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان ما در خارج کشور در همان شعبی که در مرحله اول رای دادند، در مرحله دوم هم می‌توانند در آن شعبه رای دهند که تعرفه آن توزیع شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده