باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است-راهبرد معاصر
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان مردم با مشارکت در انتخابات بر سرنوشت خود اثر می‌گذارند درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رای به جلیلی رهبر انقلاب: کسانی که دور اول رأی ندادند مخالف نظام نیستند مجلس خبرگان رهبری: مشارکت مردم ثمرات بسیاری برای کشور دارد واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است خاندوزی خبر داد: رشد تولید ناخالص داخلی بدون نفت و سرمایه‌گذاری در دولت رئیسی تبلیغات نامزدها ساعت ۸ صبح فردا به پایان می‌رسد ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود پزشکیان: مگر برنامه دارید؟ برنامه به کتاب آوردن نیست/ جلیلی: دلار ۳هزار تومان را ۳۰هزار تومان کردید؛ کسی نیستم که در مواجهه با اولین مشکل، بهانه بیاورم سردار پاکپور: مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در مردم‌یاری نیز فعال است

باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است

سرپرست وزارت امور خارجه گفت:‌ لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌‍‌ها خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۱۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد سفر به عربستان باید منتظر تشکیل دولت جدید ماند اما این موضوع در دستور کار ما و سعودی‌ها قرار دارد.

 

وی درباره تأثیر انتخابات آمریکا بر ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران مؤلفه‌های قدرت و ظرفیت‌های قدرتی ایجاد کرده است که آمدن و رفتن یک فرد در یک کشور نمی‌تواند در سیاست‌های راهبردی ما تغییر ایجاد کند. پیش‌بینی‌ها و برآوردهای لازم را برای تغییرات در صحنه بین‌المللی از جمله صحنه آمریکا داریم و قطعاً دولت چهاردهم تمهیدات لازم را خواهد دید.

 

باقری درباره احتمال حمله اسرائیل به لبنان گفت: لبنان قطعاً یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌‍‌ها خواهد بود. مقاومت در لبنان به‌خوبی توانسته است هم در عرصه میدانی و هم در عرصه دیپلماسی بازدارندگی لازم را ایجاد کند.

 

باقری در ادامه گفت: در کشورهایی که برای شهروندان و عزیزان ایرانی و هنگام رأی دادن یا پس از آن مزاحمت‌هایی فراهم شده است، نمایندگی‌های کشورمان در آنجا مأموریت پیدا کردند که از آنها حمایت‌های حقوقی و کنسولی به‌عمل آورند.

 

وی افزود: در مسیر احقاق حق این شهروندان سازوکارهای قضائی و حقوقی در این کشورها انجام خواهد شد و اقدامات لازم صورت می‌گیرد و این دستورالعمل به همه نمایندگی‌های کشورمان در کشورهای مربوطه ابلاغ شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده