مشاهده پشه تب دنگی در رامسر-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

مشاهده پشه تب دنگی در رامسر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پشه آئدس در برخی مناطق از جمله در گیلان همسایه غربی مازندران و همچنین در شهرستان رامسر مشاهده شده است، اما ابتلا افراد به بیماری تب دنگی در این منطقه و در استان تاکنون گزارش نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۳۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر فرهاد غلامی امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تعدادی از بیماران در جنوب کشور که در کشور‌های خلیج فارس سکونت داشتند به دلیل ابتلا به تب به ایران آمدند و متاسفانه تعدادی از این بیماران فوت شدند.

وی با تاکید براینکه باید مکان‌های انباشت زباله، دپو لاستیک و آب‌های سطحی کانال و برکه مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مهار پشه آئدس مانند سم پاشی آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: مردم باید ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این خصوص، از حضور در کنار برکه‌های آب راکد، محل تجمع زباله‌ها یا دپوی لاستیک‌ها خودداری کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده