بعد از آب و برق؛ صهیونیست‌ها اینترنت غزه را قطع می‌کنند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

بعد از آب و برق؛ صهیونیست‌ها اینترنت غزه را قطع می‌کنند

رژیم صهیونیستی که اخیرا آب و برق نوار غزه را قطع کرده است، اعلام کرد فردا (شنبه)، اینترنت این منطقه را نیز قطع خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 13
کد خبر: ۲۰۸۲۵۷

به گزارش راهبرد معاصر. «شلومو کارهی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)، اعلام کرد این رژیم، فردا (شنبه)، تمام خدمات اینترنتی را در نوار غزه قطع خواهد کرد.

 

«ایاد البزم» سخنگوی وزارت داخله نوار غزه، شامگاه امروز (جمعه)، در گفت‌و‌گو با شبکه «الجزیره» در این باره گفت: «شش روز است که ما در غزه نه آب داریم، نه برق و نه غذا و نه سوخت».

 

او در بخش دیگری از اظهاراتش همچنین اضافه کرد: «از برادرانمان که در حمایت از ما در کشورهای عربی و اسلامی تظاهرات بر پا کردند، تشکر می‌کنیم. فاجعه‌ای که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم، قابل توصیف نیست».

 

ایاد البزم در عین حال بیان کرد: «اشغالگران اسرائیلی همچنان به تعقیب غیرنظامیان و کشتار آن‌ها ادامه می‌دهند. مردم غزه به سرزمین خود چنگ زده‌اند و علی‌رغم تهدیدات رژیم صهیونیستی آن را ترک نخواهند کرد».

 

رژیم صهیونیستی همچنین اخیرا بعد از اعلام وضعیت جنگی در اراضی اشغالی و تشکیل کابینه اضطراری، آب و برق نوار غزه را قطع کرد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی -تالحظه انتشار این گزارش- دست‌کم ۱۸۰۰ فلسطینی از جمله ده‌ها زن و کودک را به شهادت رسانده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده