موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس یکجانبه در غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس یکجانبه در غزه

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از موافقت خود با اعلام آتش‌بس یکجانبه خبر داد و گفت که این موضوع را به اطلاع مصر رسانده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 20
کد خبر: ۸۸۷۳۳

به گزارش راهبرد معاصر منابع خبری از موافقت شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (با حضور نتانیاهو) با آتش‌بس یکجانبه خبر می‌دهند. این رژیم تصمیم خود را به اطلاع دولت مصر رسانده است.

 

وبگاه رادیو اسرائیل نیز نوشت که آتش‌بس یکجانبه از فردا (جمعه) آغاز می‌شود، اما با این حال رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان حماس در رأس آن‌ها «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» ادامه خواهد داد.

 

طبق گفته این وبسایت خبری، ارتش صهیونیستی همچنین به هرگونه شلیک موشک یا پرواز بالن‌های آتش‌زا واکنش نشان خواهد داد.

 

همزمان روزنامه وال استریات ژورنال نیز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که مسئولان مصری در مذاکره با رهبران حماس پیش‌روی داشته‌اند و پیشنهاداتی به «اسماعیل هنیه» داده‌اند که به توقف درگیری‌ها کمک می‌کند. طبق ادعای این روزنامه، خطوط اصلی و مفاد آتش‌بس مشخص شده و مذاکره‌کنندگان در حال بحث بر روی زمان آغاز اجرای آن هستند و به احتمال قوی آتش‌بس از فردا (جمعه) اجرایی شود.

 

در همین حال رژیم صهیونیستی از بیم شلیک گسترده موشک از سمت غزه به سوی تل آویو، پیش از آغاز آتش‌بس، تمامی پروازهای فرودگاه «بن گوریون» را لغو و آن‌ها را به فرودگاه «رامون» در صحرای نقب منتقل کرده‌اند./فارس

کلمات کلیدی: اسرائیل غزه
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار