اعتراف تیم مذاکره‌کننده صهیونیست: نتانیاهو کارشکنی می‌کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اعتراف تیم مذاکره‌کننده صهیونیست: نتانیاهو کارشکنی می‌کند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از اعضای تیم مذاکره کننده این رژیم اعتراف کردند که نتانیاهو در برابر دستیابی به توافق آتش بس کارشکنی می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از اعضای تیم مذاکره کننده این رژیم اعتراف کردند که نتانیاهو در برابر دستیابی به توافق آتش بس کارشکنی می‌کند.

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی گفته است مذاکرات به مرحله سرنوشت ساز رسیده، ولی در میان ما (اشاره به نتانیاهو) کسی است که در برابر آن مانع تراشی می‌کند.

از سوی دیگر یک رسانه رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که نتانیاهو، مذاکرات را به تنهایی مدیریت می‌کند.

این منابع گفتند که نتانیاهو در حال حاضر بر تمام جزئیات مسلط بوده و تصمیم گرفته تا موضع خود را درباره مذاکرات تشدید کند.

اکسیوس هم به نقل از یک مقام صهیونیست شرکت کننده در مذاکرات اعلام کرد که درخواست جدید نتانیاهو مبنی بر جلوگیری از بازگشت رزمندگان فلسطینی به شمال غزه، مذاکرات را با مانع روبرو می‌کند.

این مقام صهیونیست گفته است که نتانیاهو که به اعضای تیم مذاکراتی گفته است که به درخواست جلوگیری از بازگشت رزمندگان فلسطینی به شمال نوار غزه، چنگ زده و از آن عقب‌نشینی نمی‌کند.

این در حالی است که جهاد طا‌ها سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تلاش‌های میانجیگران همچنان برای حل تمام جزئیات و دستیابی به حالت توافق ادامه دارد، ولی اشغالگران همچنان سیاست وقت کشی و تلاش برای ایجاد جزئیات جدید را در پیش گرفته اند.

وی افزود برداشت ما این است که اشغالگران در دستیابی به توافق انعطاف پذیر و جدی نیستند و هدف آشکار آنها، ادامه تجاوزات و جنایاتی است که امروز کارکنان امدادرسانی بین المللی و اردوگاه‌های آوارگان را هدف قرار داد./ تسنیم

کلمات کلیدی: توافق غزه حماس
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار