کمک قابل توجه ایلان ماسک به کمپین ترامپ-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کمک قابل توجه ایلان ماسک به کمپین ترامپ

نشریه بلومبرگ گزارش داد ایلان ماسک به کمپین انتخاباتی ترامپ کمک قابل توجهی کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۷۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ نشریه بلومبرگ گزارش داد ایلان ماسک میلیاردر سرشناس آمریکایی و مالک شبکه اجتماعی ایکس و تسلا، به گروهی که برای انتخاب ترامپ فعالیت می‌کنند، کمک قابل توجهی کرده است.

منابع آگاه خبر دادند ماسک کمک قابل توجهی به این گروه کرده ولی مقدار دقیق این کمک‌ها مشخص نشده است.

اختصاص این کمک‌ها چند ماه پس از آن صورت گرفت که این شرکت غول فناوری گفته بود هیچ گونه کمک مالی را به هیچ کدام از کمپین‌های ترامپ یا بایدن نخواهد کرد. با این حال، ماسک حمایت بیشتری را از دیدگاه‌ها و سیاست‌های محافظه کارانه در سال‌های اخیر داشته است.

پیشتر ماسک در ماه مارس در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خیلی واضح می‌توانم بگویم، من به هیچ کدام از نامزد‌های انتخاباتی آمریکا پول نداده ام.

در همان زمان نیویورک تایمز گزارش داد ماسک با ترامپ و دیگر جمهوری خواهان اهداکننده کمک‌های مالی در فلوریدا دیدار کرد در حالی که کمپین رئیس جمهور در تلاش برای جمع آوری کمک‌های مالی است. ترامپ بعدا تایید کرد که این نشست اتفاق افتاده است.

در همین حال ماسک نیز پیشنهاد داد که او ممکن است در اواخر رقابت‌های انتخاباتی از یک نامزد حمایت کند.

این میلیاردر آمریکایی یکی از منتقدان سرسخت بایدن در شبکه اجتماعی ایکس بوده به طوری که همواره سیاست‌های مهاجرتی بایدن را مورد انتقاد قرار داده است.

قرار است بلومبرگ در تاریخ ۱۷ جولای، لیست جدید اهداکنندگان کمک‌های مالی را فاش کند.

این خبر در حالی منتشر شد که ترامپ پس از محکومیت در دادگاه پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، مقدار قابل توجهی کمک‌های مالی را در عرض ۲۴ ساعت پس از اعلام حکم دریافت کرد. این رقم باعث شد میزان سپرده کمپین ترامپ به شکل قابل توجهی افزایش یابد و حتی از سپرده کمپین بایدن فراتر رود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار