ماسک محصولات اپل را در شرکت‌های خود ممنوع می‌کند-راهبرد معاصر

ماسک محصولات اپل را در شرکت‌های خود ممنوع می‌کند

ایلان ماسک هشدار داده است که اگر شرکت اپل در محصولات آیفون از نرم‌افزار هوش مصنوعی متعلق به شرکت اوپن‌اِی‌آی OpenAI استفاده کند، دستگاه‌های اپل را در شرکت‌های خود ممنوع خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  ایلان ماسک هشدار داده است که اگر شرکت اپل در محصولات آیفون از نرم‌افزار هوش مصنوعی متعلق به شرکت اوپن‌اِی‌آی OpenAI استفاده کند، دستگاه‌های اپل را در شرکت‌های خود ممنوع خواهد کرد.

اظهارات ماسک پس از آن بیان شد که اپل روز دوشنبه از همکاری قریب‌الوقوع با اوپن‌اِی‌آی، شرکت سازنده ابزار هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی ChatGPT، خبر داد.

اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود اعلام کرد که چت جی‌پی‌تی با سیری ادغام خواهد شد و امسال در سیستم عامل iOS 18 و macOS Sequoia، نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ، به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. 

ماسک در پیامی در شبکه ایکس (توییتر سابق) نوشت: اگر اپل با اوپن‌اِی‌آی در سطح سیستم عامل ادغام شود، دستگاه‌های اپل در شرکت‌های من ممنوع خواهند شد. این یک نقض امنیتی غیرقابل قبول است.

این میلیاردر آمریکایی که مدیرعامل شرکت سازنده خودروهای الکتریکی تسلا و همچنین شرکت فضایی اسپیس ایکس است، گفت که بازدیدکنندگان از این شرکت‌ها باید دستگاه های اپل خود را در درب کارخانه تحویل بدهند و آن ها باید در "قفس فارادی" نگهداری شوند.

اپل روز دوشنبه همچنین از راه اندازی "هوش مصنوعی مولد" خود با نام اپل اینتلیجنس Apple Intelligence خبر داد که به زودی معرفی خواهد شد.

این شرکت تاکید کرد که داده‌های کاربر ایمن خواهند بود و هوش مصنوعی آن " از اساس با حفظ حریم خصوصی" ساخته شده است.

تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در این کنفرانس سالانه گفت: همه اینها فراتر از هوش مصنوعی هستند. این هوش شخصی است و این قدم بزرگ بعدی برای اپل است./تسنیم

کلمات کلیدی: ایلان ماسک
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده