رگبار پراکنده باران در ۶ استان تا پایان هفته-راهبرد معاصر

رگبار پراکنده باران در ۶ استان تا پایان هفته

بنابر گزارش هواشناسی کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی امروز دوشنبه (۲۵ تیر) در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان دهد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 15
کد خبر: ۲۵۰۰۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «این وضعیت تا پایان هفته در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.»
فریبا گودرزی افزود: «امروز دوشنبه (۲۵ تیر) و فردا سه‌شنبه (۲۶ تیر) افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.»
گودرزی ادامه داد: «تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شمال شرق دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه خیزش با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، شرق دریای عمان، خلیج فارس و شرق تنگه هرمز مواج و متلاطم است. دریای خزر تا بعد از ظهر دوشنبه (۲۵ تیر) به نسبت مواج است.
آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای پایتخت ۳۷ و کمینه دمای آن ۲۵ درجه سانتی‌گراد است.
گرم‌ترین نقطه کشور دلگان در سیستان و بلوچستان با دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد اعلام شده‌است. / همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار