پشت پرده مخالفت درویش با افزایش سقف بودجه-راهبرد معاصر

پشت پرده مخالفت درویش با افزایش سقف بودجه

اصلی ترین مخالف افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۴۱

به گزارش راهبردمعاصر؛ گذاشتن سقف بودجه در نقل و انتقالات تیم ها باعث شده تا تعداد زیادی از تیم های بزرگ لیگ برتری وارد چالش شوند. چالشی که باعث می شود این تیم ها نتوانند به اندازه دلخواه خرج کنند. چندی قبل تعدادی از باشگاه های لیگ برتری از مدیران فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا برای فصل جدید سقف بودجه افزایش پیدا کند تا این تیم ها بتوانند با خیال راحت در بازار نقل و انتقالات خرج کنند.

 

در همین رابطه عصر یکشنبه جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد تا در این خصوص و البته مباحث دیگر مدیران تیم های لیگ برتری با مدیران فدراسیون گفت و گو کنند. تیم هایی مثل استقلال، تراکتور و سپاهان از موافقان افزایش سقف بودجه در این فصل بودند ولی پرسپولیس یکی از جدی ترین مخالفان این موضوع بود. رضا درویش به شدت با افزایش سقف بودجه مخالف بود و در نهایت هم ماجرای افزایش سقف بودجه در این فصل منتفی شد. اما دلایلی که باعث مخالفت درویش و پرسپولیسی ها شد، چه بود؟

 

مدیران پرسپولیس و شخص درویش معتقدند به دلیل همین قانون سقف بودجه این تیم تعداد زیادی را ستاره های خود را از دست داد و اگر سقف بودجه تیم ها در ابتدای نقل و انتقالات زیاد می شد، این باشگاه می توانست پول بیشتری به بازیکنانش بدهد و ستاره هایی مثل بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر را نگه دارد. دلیلی که البته منطقی به نظر می رسد ولی تنها دلیل پرسپولیسی ها برای مخالفت با قانون افزایش بودجه نبود.

 

دلیل اصلی درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس به ماجرای فروش عبدالکریم حسن برمی گردد. ستاره قطری پرسپولیس که در تمرینات تیمش دیگر شرکت نمی کند، با مبلغی در حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار به باشگاه الوکره فروخته خواهد شد. درصدی از این مبلغ طبق قانون به سقف بودجه پرسپولیس در این فصل اضافه خواهد شد و همین موضوع باعث خواهد شد که خود به خود سقف بودجه پرسپولیس در ادامه روزهای نقل و انتقالات زیاد شود و این باشگاه بتواند دست بازتری برای جذب ستاره های مختلف داشته باشد./خبرورزشی 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار