ظریف: آماده گفت‌وگو مطابق با قانون اقدام راهبردی هستیم-راهبرد معاصر
روایت خطیب از اقدامات وزارت اطلاعات و برخورد با ضدانقلاب شورای نگهبان و نامزدهایی که با گرایشات مختلف رئیس‌جمهور شدند ‌مقابله سپاه با هرگونه شرارت‌ دشمن برای ناامن‌سازی مرزها تیراندازی به اهداف شناور در رزمایش دریایی ایران و روسیه سردار سلیمانی: یکی از ابعاد جهاد تبیین اردوهای راهیان نور و پیشرفت است سردار تنگسیری: بیش از 30 هزار نخبه در راهیان پیشرفت دریایی حضور داشتند بخشنامه دیوان محاسبات به تمام شرکت‌های دولتی طحان‌نظیف: با تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اقدامات او اعتبار شرعی و قانونی پیدا می‌کند خلجی: وزارت خارجه به جد پیگیر پرونده محمدرضا نوری است همتی در دیدار پزشکیان: آینده کشور امیدوار کننده است آغاز رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت ۲۰۲۴ خزر سردار قریشی: استقبال از اردوهای راهیان نور و پیشرفت وسیع بود جزئیات برگزاری رزمایش مرکب امنیت دریایی ۲۰۲۴ خزر تشکر پزشکیان از رهبر انقلاب زاکانی: با 7 ساله شدن دوره ششم شوراهای شهر مخالف هستم

ظریف: آماده گفت‌وگو مطابق با قانون اقدام راهبردی هستیم

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای قانون کشور است و باید رعایت شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد جواد ظریف رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود  در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: صرف نظر از دیدگاه‌های شخصی، قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای قانون کشور است و باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: همانطور که چند روز قبل از ترک سمت خود به دبیرکل ملل متحد توضیح دادم (نامه S/2021/669)، ایالات متحده و سه کشور اروپایی/اتحادیه اروپا تنها باید خود را سرزنش کنند که با نقض مداوم تعهدات خود که خسارات فراوانی به مردم ایران وارد کرد، قانونگذاران ما را به واکنش واداشتند.

ظریف در ادامه مطلب خود می‌افزاید:‌ به نفع خودشان است که رفتار گذشته خود را جبران کنند و دستیابی بدون مانع ایران به منافع خود از توافق را تضمین کنند. ایران در انجام اقدامات جبرانی کاملاً در چارچوب حقوق خود تحت برجام عمل کرده است. دولت آتی رئیس‌جمهور منتخب پزشکیان آماده است تا در گفت‌وگو با حسن نیت - مطابق با برجام و قوانین ایران - برای تضمین پایبندی متقابل به این دستاورد بی نظیر دیپلماسی شرکت کند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده