حامیان فلسطین راه‎‌های ورودی وزارت خارجه انگلیس را مسدود کردند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حامیان فلسطین راه‎‌های ورودی وزارت خارجه انگلیس را مسدود کردند

گروهی از حامیان فلسطین در اعتراض به همدستی انگلیس در جنایت‌های نوار غزه، ورودی‌های وزارت خارجه این کشور در لندن را بستند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۵۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ حامیان فلسطین در انگلیس در اعتراض به اقدام دولت این کشور در تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی، ورودی‌های وزارت خارجه این کشور را مسدود کردند.

فعالان حامی فلسطین روز چهارشنبه با تجمع در برابر وزارت خارجه انگلیس و بستن ورودی‌های آن، خواهان انتشار جزئیات اسناد صادرات سلاح از انگلیس به رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرکنندگان اعلام کردند که حزب حاکم کارگر پیش از به قدرت رسیدن حامی انتشار این اسناد و توقف صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی بوده و اکنون باید این اسناد را منتشر کند.

دولت سابق انگلیس بار‌ها با انتشار اسناد مربوط به صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی مخالفت کرده بود. پلیس انگلیس تعدادی از شرکت کنندگان در تظاهرات مقابل ساختمان وزارت خارجه را بازداشت کرد و برای پراکنده کردن تظاهرات به زور متوسل شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده