قالیباف: مجلس به دنبال حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است-راهبرد معاصر

قالیباف: مجلس به دنبال حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای از تصمیم رئیس‌جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۷۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛   محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفتگوی با پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل‌گرفته در آن برای بررسی کابینه‌ی پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

 

 قالیباف همچنین اظهار امیدواری کرد دولت جدید بعد از اخد رأی اعتماد کل کابینه هر چه زودتر مسئولیت را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفتگوی که مشروح آن تا ساعاتی دیگر در رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای KHAMENEI.IR منتشر می‌شود از تصمیم رئیس‌جمهور منتخب برای ارائه کابینۀ پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.

 

 قالیباف همچنین به تشریح برنامه‌های آتی مجلس شورای اسلامی برای ایجاد حداکثر تعامل با دولت در ضمن بررسی معیارها و ضوابط یک کابینۀ کارآمد، حفظ آرامش و پرهیز از تنش در فضای سیاسی کشور، توجه به موضوع فرهنگ در هندسۀ کلان مدیریت نظام و همکاری دولت و مجلس برای سرعت گرفتن برنامه هفتم توسعه کشور پرداخت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده