هریس: ترامپ می‌خواهد آمریکا را به عقب برگرداند-راهبرد معاصر

هریس: ترامپ می‌خواهد آمریکا را به عقب برگرداند

معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات پیش رو، گفت که امثال «دونالد ترامپ» یعنی کلاهبرداران، رشوه‌دهندگان و مجرمان را می‌شناسد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 07
کد خبر: ۲۵۳۶۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بار دیگر به انتقاد و حمله لفظی علیه «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه این انتخابات پرداخت.

 

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، هریس طی سخنرانی در جمع هوادارانش در فیلادلفیا گفت: «کمپین ما فقط برای مقابله با دونالد ترامپ نیست، بلکه مبارزه‌ای برای آینده است».وی در ادامه توضیح داد: «در طول کارم به عنوان دادستان، متجاوزان، کلاهبرداران و رشوه‌دهندگان را تحت تعقیب قرار دادم، بنابراین با امثال دونالد ترامپ آشنا هستم».

 

طبق این گزارش، معاون رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: «من دو هفته پیش کارزار انتخاباتی خود را فعال کردم و امروز اعلام می‌کنم که نامزد دموکرات‌ها برای ریاست جمهوری هستم».هریس با اشاره به «تیم والتز» گزینه مورد نظرش برای معاونت ریاست‌جمهوری، گفت: «ما مراقبت‌های بهداشتی را برای همه آمریکایی‌ها تقویت خواهیم کرد. چیزی که اگر ترامپ برنده شود، به آن پایان خواهد داد».

 

رویترز به نقل از وی نوشت: «ترامپ می‌خواهد زمان را به عقب برگرداند و حقوقی را که آمریکایی‌ها به دست آورده‌اند از بین ببرد».این سیاستمدار دموکرات همچنین وعده داد که در اولین روز بعد از انتخاب‌شدن به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا، فروش سلاح‌های نیمه‌خودکار را ممنوع می‌کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار