آخرین وضعیت مرز خسروی از زبان وزیر کشور-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

آخرین وضعیت مرز خسروی از زبان وزیر کشور

وزیر کشور از ثبت نام دو میلیون زائر اربعین در سامانه «سماح» خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 12
کد خبر: ۲۵۴۲۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی، امروز (۲۲ مرداد) در حاشیه بازدید از مرز خسروی استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب مرز خسروی گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته امکانات این مرز به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده و شاهد توسعه سایه بان‌ها، پارکینگ‌ها، مه پاش‌ها و ... هستیم.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت حمل و نقل هم در مرز خسروی بهبود چشمگیری پیدا کرده و مواکب خوبی هم در هر دو طرف مرز مستقر شده است.

وزیر کشور با اشاره به تردد بیش از ۹۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی گفت: هنوز تردد زوار در روز‌های آغازین قرار دارد و در روز‌های آینده شاهد افزایش چشمگیر تردد زوار از این مرز و سایر مرز‌های کشور خواهیم بود.

وی افزود: تنها شب گذشته تردد ۱۰ هزار نفر در مرز خسروی به ثبت رسیده که نشان دهنده سیر صعودی تردد زوار از این مرز است و طبیعتاً در روز‌های آتی بیش از پیش افزایش می‌یابد.

وزیر کشور همچنین از ثبت نام بیش از دو میلیون نفر در سامانه سماح خبر داد و افزود: آمار تردد مدام در حال تغییر است و تاکنون بیش از چند صد هزار نفر از مرز‌ها عبور کرده‌اند.

وحیدی با اشاره به افزایش تردد زوار در روز‌های آینده گفت: در روز‌های آینده قطعا تردد‌ها افزایش خواهد یافت و خوشبختانه آمادگی خوبی در مرز‌های کشور از جمله مرز خسروی برای تردد زوار داریم. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار