نظر کمیسیون امنیت ملی نسبت به عباس عراقچی مثبت است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نظر کمیسیون امنیت ملی نسبت به عباس عراقچی مثبت است

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص بررسی وزرا در کمیسیون‌ها گفت: آقای پزشکیان در مناظرات و صحبت‌های خود همیشه از وفاق ملی می‌گفتند و حال به این نتیجه رسیدند که باید بر اساس آن هیات وزرا را به مجلس معرفی کنند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 16
کد خبر: ۲۵۴۶۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ کوثری گفت: دکتر پزشکیان در هفته گذشته کابینه خود را معرفی کردند. وزرا در کمیسیون تخصصی و غیر تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند و انشالله شنبه در صحن علنی مجلس، تک تک وزرای پیشنهادی تعیین تکلیف می شوند.

کوثری در خصوص اینکه وضعیت دیگر وزرا چگونه است، گفت: در خصوص وزرا باید کمیسیون‌های تخصصی در درجه اول نظر بدهند، البته نه اینکه صد در صد به آن کمیسیون‌ها ربط دارد. بعد بررسی در کمیسیون‌ها به صحن علنی می‌آید و بعد از نظرات مخالف رئیس جمهور دفاع میکند و نمایندگان رای می‌دهند. تا اینجا نظر کمیسیون امنیت ملی درباره‌ی چهار وزیر پیشنهادی مثبت است.

وی در پایان افزود: نظر مثبتی درباره‌ی آقای عراقچی وجود دارد./تجارت نیوز

کلمات کلیدی: سید عباس عراقچی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار