بازیگر مشهور نماد فوتبال آمریکایی می‌شود-راهبرد معاصر

بازیگر مشهور نماد فوتبال آمریکایی می‌شود

نیکلاس کیج نقش جان مدن نماد فوتبال آمریکایی (NFL) را در فیلم دیوید او. راسل بازی می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 17
کد خبر: ۲۵۴۷۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیکلاس کیج نقش جان مدن، مربی افسانه‌ای فوتبال آمریکایی و مفسر ورزشی را در درام زندگینامه‌ای «مدن» به کارگردانی دیوید او. راسل بازی می‌کند. راسل در بیانیه‌ای از کیج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اصیل‌ترین بازیگران یاد کرد که می‌تواند روحیه، اراده و جذاب بودن چهره اسطوره ملی محبوب جان مدن را ارایه کند و افزود این فیلم درباره شادی، انسانیت و نبوغی است که جان مدن در دنیای خلاقانه و جذاب دهه ۱۹۷۰ داشت.

جان مدن سال ۲۰۲۱ در ۸۵ سالگی درگذشت. وی سرمربی تنومند و پرخاشگر تیم اوکلند رایدر در دهه ۱۹۷۰ بود و این تیم را به بازی‌های قهرمانی و اولین قهرمانی در سوپربول رساند. او پس از بازنشستگی از مربیگری در سال ۱۹۷۹، سه دهه به عنوان مفسر این ورزش کار کرد و سال ۲۰۰۹ درنهایت بازنشسته شد.

فیلم مدن که راسل نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد برای آمازون تولید خواهد شد. گفته شده پیش از انتخاب کیج، ویل فرل و هیو جکمن برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. هنوز دیگر بازیگران فیلم انتخاب نشده‌اند.

کیج، بازیگر برنده اسکار که نامش با نوع خاصی از فیلم‌های مستقل مترادف شده، اکنون با فیلم «پادرازها» در سینماهاست و با این فیلم مستقل فروشی ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است. «سناریوی رویایی» از A ۲۴، متا کمدی «سنگینی طاقت‌فرسای استعدادی عظیم» و درام تحسین‌شده «خوک» از فیلم‌های اخیر وی هستند.

دیوید او. راسل نامزد دریافت جایزه اسکار و سازنده فیلم‌هایی، چون «کلاهبرداری آمریکایی»، «دفترچه امیدبخش»، «مبارز» و «قلب من هاکبی» است. آخرین فیلم او درام پر ستاره «آمستردام» بود که سال ۲۰۲۲ با فروش تنها ۳۱ میلیون دلار شکست خورد. او علاوه بر «مدن»، یک فیلم زندگینامه‌ای از لیندا رونشتات با بازی سلنا گومز و همچنین درام «سوپر اسباب بازی‌ها» را که داستانش در دهه ۱۹۷۰ می‌گذرد و کیکی پالمر و ساشا بارون کوهن بازیگرانش هستند، در دست تولید دارد.

این فیلمساز سابقه طولانی در رفتار‌های ستیزه‌جویانه و توهین‌آمیز با بازیگران فیلم‌هایش دارد و به تازگی جورج کلونی در این باره صحبت کرده و رفتار او را زیر سوال برده است. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار