کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی

تغییرات در شهرداری تهران آغاز شد

تغییرات در شهرداری تهران آغاز شد طی روزهای آتی نیز بنا بر اتمام حکم مسئولیت مدیران شهری، شاهد جا به جایی برخی دیگر از مدیران شهرداری تهران خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۴۹۸۷
تغییرات در شهرداری تهران آغاز شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با آخرین سال از فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، شهردار تهران تغییرات را در شهرداری آغاز کرد.

علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در این دوره از مدیریت شهری در طرحی جدید اقدام به صدور احکام یک ساله معاونان، شهرداران مناطق و مدیران شهری و... کرده است و در طی ۳ ساله گذشته نیز با پایان یافتن احکام مسئولیت مدیران اقدام به تمدید، جابه‌جایی یا برکناری آنها کرده است.

 مدیریت شهری در دوره ششم در سال پایانی از فعالیت خود قرار گرفته است و در روزهای آتی احکام مسئولیت برخی از مدیران شهری به اتمام خواهد رسید و به طبع شهردار تهران باید نسبت به تمدید و یا تغییر این احکام اقدام کند.

این در حالیست که طی روزهای گذشته نیز برخی از مدیران شهرداری تهران برکنار شده‌اند که از جمله می‌توان به برکناری "مسعود درستی" از مدیریت شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه اشاره کرد که نعمت‌الله فرزان‌پور جایگرین درستی شد.

همچنین سعید جهانی که پیش از این به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران فعالیت می‌کرد برکنار ️شد و با حکم شهردار تهران، جواد مالکی به سمت مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد.

طی روزهای آتی نیز بنا بر اتمام حکم مسئولیت مدیران شهری، شاهد جا به جایی برخی دیگر از مدیران شهرداری تهران خواهیم بود./خبرآنلاین

کلمات کلیدی: شهرداری تهران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار