مقام عالیرتبه سپاه: پاسخ به اسرائیل شدیدتر از قبل است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

مقام عالیرتبه سپاه: پاسخ به اسرائیل شدیدتر از قبل است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمان و چگونگی مجازات و خون‌خواهی شهید هنیه را ما مشخص خواهیم کرد و قطعا انجام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین با وجود بایکوت رسانه‌ای غربی‌ها جهانی شده است، گفت: دشمن برای برچیدن نظام اسلامی هجمه‌ها و دسیسه‌های متعددی پیاده کرده، اما با عنایت خداوند و هوشیاری مردم و مسوولان این فشار‌ها خنثی و بدون نتیجه بوده است.

وی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه به وقت خود باقی است، افزود: زمان و چگونگی مجازات و خون‌خواهی شهید هنیه را ما مشخص خواهیم کرد و قطعا انجام خواهد شد.

وی خدمات رسانی به زائران اربعین را یک توفیق و نگاه کریمانه از طرف پروردگار دانست و افزود: زیارت اربعین یک امر مستحب ولی خدمت رسانی به زائران وظیفه‌ای واجب محسوب می‌شود و ثواب فریضه واجب بیشتر از مستحب است.

سردار فدوی گفت: تردد در اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته روان‌تر شده و جمعیت بیشتری برای شرکت در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شناخت اباعبدالله الحسین (ع) را از ضروریات فکری مسلمانان و از مقدمه‌های ظهور برشمرد و یادآور شد: اربعین و جایگاه این زیارت معنوی یکی از راه‌های شناخت سیدالشهدا و نهضت عاشورا است.

وی بیان کرد: دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت‌های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می‌گذارند تا این کنگره عظیم جهانی در سطح بین المللی منعکس نشود در حالیکه عظمت حرکت اربعین هیچگاه با این اقدامات مذبوحانه خاموش نمی‌شود.

سردار فدوی گفت: چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با شناخت از اهمیت این کنگره تمام حرکات اربعین را رصد می‍‌کند ولی با وجود تمام تبلیغات مسموم آنان همه ساله دل‌های همه شیعیان و دلدادگان معطوف اربعین است هرچند توفیق زیارت نصیب عده کمی می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سرزمین‌های اشغالی غوغایی به پا است که انتظار مرگ از مجازات برای رژیم صهیونیستی سخت‌تر است و شبانه روز آنها در انتظار پاسخ ایران هستند.

سردار پاسدار فدوی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با ترور شهید هنیه جنایت بزرگی را مرتکب شد و اینبار شدیدتر از قبل تنبیه می‌شود. / باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار