چرا صداوسیما تبلیغات تلویزیونی «کلوپ همسران» را پخش نمی‌کند؟-راهبرد معاصر

چرا صداوسیما تبلیغات تلویزیونی «کلوپ همسران» را پخش نمی‌کند؟

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما صحبت‌های مهدی صباغ‌زاده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «کلوپ همسران» درباره دلایل محرومیت این فیلم از تبلیغات تلویزیونی را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 20
کد خبر: ۲۵۵۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی صباغ‌زاده، کارگردان «کلوپ همسران» امروز ۲۸ مهر عنوان کرده بود که پخش نشدن آگهی و زیرنویس فیلمش صرفا به علت مخالفت رئیس سازمان صداوسیما بوده و کمیته بررسی کننده فیلم که زیر مجموعه اداره کل بازرگانی صداوسیما است، مخالفتی با پخش تیزر و زیرنویس فیلم «کلوپ همسران» نداشته است.

 

عباس مهدویمهر، مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما با ذکر علل مخالفت این کمیته با پخش تیزر و زیرنویس این فیلم اظهار کرد: «در صورت جلسه این کمیته که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهره‌های شناخته شده فیلم و سریال تلویزیون هستند، رسیده صراحتا علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.»

 

مهدوی مهر افزود: «متن این صورت‌جلسه از این قرار است: با توجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامناسب و شوخی‌های خلاف عرف در آن دیده می‌شود اعضای کمیته سینمایی سازمان این فیلم را اثر ضعیفی دانسته‌اند و بنابراین مشمول حمایت های تبلیغی صداوسیما قرار نمی‌گیرد.»

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده