محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی شمال کشور-راهبرد معاصر

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی شمال کشور

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳ در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 21
کد خبر: ۲۵۵۱۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه، ۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار کرد: با توجه به محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک، در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ این محور در این محور به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور این محور از ساعت ۲ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود خواهد شد، از ساعت ۵ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به صورت یکطرفه شده و از ساعت ۲۴ محدودیت یک طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های جمعه و شنبه ۲ و ۳ شهریورماه در این محور، افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران محدودیت یک طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد ضمن این که در این محور در روز یکشنبه ۴ شهریورماه از ساعت ۲ بعد از ظهر از ابتدای آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت ۳ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام خواهد یافت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به این که در صورت کم حجم بودن ترافیک محور طرح زودتر از زمان اعلامی به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: طی این مدت تردد از مسیر قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در زمان اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ صبح صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه، جمعه و یک شنبه یکم، ۲ و ۴ مرداد ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی از روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه تا روز یک شنبه ۴ شهریورماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار