حمید درخشان: تراکتور بهتر از پرسپولیس بود؛ مدیون گندوز هستیم-راهبرد معاصر

حمید درخشان: تراکتور بهتر از پرسپولیس بود؛ مدیون گندوز هستیم

حمید درخشان از سبک بازی پرسپولیس انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 25
کد خبر: ۲۵۵۴۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید درخشان که هم اکنون به عنوان سرمربی داماش گیلان انتخاب شده است درباره تساوی سخت پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز صحبت کرد.

حمید درخشان در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر تراکتور که با تساوی یک، یک به پایان رسید به ایسنا گفت:

پرسپولیس نیمه اول اصلا خوب بازی نکرد، نیمه دوم هم یک اخراجی داد و یک گل هم در کار ایستگاهی زد که آب سردی بود که ریخت و سبب شد تا شرایط برای پرسپولیس متعادل شود.

وی گفت:

چیزی که پرسپولیس بخواهد در این بازی نشان دهد وجود نداشت که نمی‌دانم دلیل آن به خاطر حضور زیاد تماشاگران تراکتور بود یا عوامل دیگری دخیل بود.

درخشان ادامه داد:

البته چیدمان نفرات در نیمه اول هم خوب نبود و در نیمه دوم با چند تعویضی که در پرسپولیس صورت گرفت به تیم کمک کرد تا گل مساوی را به ثمر برساند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که انتظار چنین بازی را از پرسپولیس نداشته است، افزود:

در این دیدار پرسپولیس بازی خیلی خوبی را به نمایش نگذاشت و انتظار چنین بازی را از پرسپولیس نداشتم. بازی سرد و بی‌روحی بود و پرسپولیس همیشگی نبود در حقیقت از پرسپولیس سال‌های قبل فاصله گرفته که امیدوارم رفته رفته بهتر شود.

وی در ارزیابی از تیم تراکتور نیز گفت:

تراکتور مهره‌های زیادی جمع کرده و چون در خانه خودش بازی می‌کرد از امتیاز تماشاگر برخوردار بود و تا حدودی بهتر از پرسپولیس بازی می‌کرد.

درخشان افزود:

گندوز دروازه‌بان پرسپولیس امروز روز خیلی خوبی داشت و پرسپولیس نتیجه تساوی این بازی را مدیون‌ او است در غیر این صورت بازی را واگذار می‌کرد. این گلر موقعیت‌های خیلی خوبی را گرفت و بهتر از بیرانوند عمل کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره ضعف پرسپولیس در این بازی، اظهار کرد:

خط دفاع و هافبک پرسپولیس اصلا خوب نبود و متاسفانه بازی خوبی را پشت سر نگذاشت.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این که پرسپولیس ۲ امتیاز از ۲ بازی خود کسب کرده از نظر روحی و روانی روی این تیم تاثیر بدی خواهد گذاشت و باید تلاش کند تا بازی بعدی خود را ببرد.

درخشان تاکید کرد:

پرسپولیس نیاز به تغییرات و بازسازی دارد و باید شکل و شمایل کاری خود را نیز تغییر دهد تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده