سخنگوی دولت: «فقر» خروجی درست عمل نکردن سیستم است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سخنگوی دولت: «فقر» خروجی درست عمل نکردن سیستم است

سخنگوی دولت با بیان اینکه «فقر» خروجی درست کار نکردن سیستم است، افزود: در جامعه شاهد افزایش فقر هستیم، چرا سیستم‌ها درست کار نمی‌کنند. زمانی که سیستم‌ها درست عمل نمی‌کنند سیستم‌های خودجوش مانند سمن‌ها متولد می‌شوند، زیرا به آنها نیاز داریم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 07
کد خبر: ۲۵۶۶۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ «فاطمه مهاجرانی» عصر شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در مراسم دیدار با فعالان اجتماعی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد که با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: شوپنهاور می‌گوید «چرا دردی که درد من نیست، درد من می‌شود و من را آزار می‌دهد؟» واقعیت این است که سازمان‌های مردم نهاد دقیقا همین هستند. ما انسان‌ها به خیر جمعی نیاز داریم. به این دلیل کار خیر می‌کنیم، زیرا به آن نیاز داریم تا حال ما خوب شود.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در سال‌هایی که گذشت اگر سمن‌ها نبودند مشخص نبود در حوزه‌های مختلف چه اتفاقاتی رخ می‌داد. سمن‌ها گل‌هایی هستند که باعث می‌شوند دیوار کج جامعه ما زیبا به نظر بیاید. از اینکه در کنار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستم احساس غرور می‌کنم، زیرا او از جنس، کار و تغییر است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: جمله‌ای خواندم از نویسنده‌ای با این مضمون که دنیا را از آنچه گرفته‌اید بهتر تحویل بدهید، خواه با کاشتن یک گل، خواه با تربیت یک فرزند. امیدوارم ما نیز اینچنین پیش برویم. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار