سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی تشکیل پرونده قضائی برای فائزه هاشمی زمان توزیع کارت آزمون کانون وکلا اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات/ سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول اجرای ساعات کاری ادارات جدید شد مدارس این شهر‌ها فردا چهارشنبه ۷ آبان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت ادارات خوزستان + جزئیات  وکیل مدافع پژمان جمشیدی: موکلم ممنوع الخروج نبوده است

معاون وزیر آموزش و پرورش: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه داشتن اول مهر آبرومندانه، به معنای شروع خوب است، گفت: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند و مدیران و روسای نواحی و مناطق باید تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۲۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ قاسم احمدی لاشکی، شنبه، بیست و چهارم شهریور ماه در اجلاس مشترک ستاد پروژه مهر و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، اظهار کرد: شروع خوب، پایان خوب را رقم می‌زند و اگر اول مهر به خوبی مدیریت شود، سال تحصیلی خوبی را سپری خواهیم کرد. وزارتخانه سناریو‌های مختلفی را طراحی کرده است و خرسندم که این سناریو در استان شما به خوبی و در بسیاری از شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری پیش می‌رود و امید است تبریز و استان شما در این مورد به خصوص هم اولین بماند.

وی در ادامه، نیروی انسانی را مهم‌ترین اولویت پروژه مهر، عنوان کرد و با بیان اینکه هیچ کلاسی در اول مهر ماه نباید بدون معلم باشد، افزود: آزمون‌های دبیری، کیفیت‌بخشی و آموزگاری و اخذ مجوز‌های لازم در سال‌های گذشته جهت بهبود وضعیت و رفع مسائل و دغدغه‌های سال‌های گذشته بود.

وی به دنبال بازدید از چندین مدرسه در سطح شهر تبریز با هدف برآورد روند پیشرفت اهداف پروژه مهر در راستای بازگشایی مدارس، وضعیت مدارس این شهر را رضایت‌بخش دانست.

احمدی لاشکی در پایان با اشاره به برخی بروکراسی‌های پیچیده دست و پاگیر، خاطرنشان کرد: برخی تصمیمات، همکارانمان را از رسالت اصلی خود، یعنی تعلیم و تربیت، دور کرده است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار