ظهرابی: برای حفاظت از تنوع زیستی کشور تقسیم قدرت خواهیم کرد-راهبرد معاصر

ظهرابی: برای حفاظت از تنوع زیستی کشور تقسیم قدرت خواهیم کرد

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقسیم قدرت، سهم دادن به دیگران و جلب مشارکت عمومی می‌تواند راه را برای حفاظت از محیط زیست به‌ویژه در حوزه تنوع زیستی و حیات وحش باز کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 15
کد خبر: ۲۵۷۳۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید ظهرابی در مراسم تکریم و معارفه که ظهر امروز (یکشنبه) در سازمان محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: تقسیم قدرت و سهم دادن به دیگران در حوزه محیط زیست در حقیقت نوعی نقش دادن به مردم در موضوع حفاظت از تنوع زیستی و حیات‌وحش است که در این دوره به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی افزود: افراد ذی‌نفع و تاثیرگذار باید در امر حفاظت نقش داشته باشند و برای اینکه این ادعا محقق شود باید مردم را از منافع امر حفاظت بهره‌مند کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه محیط زیست طبیعی نیازمند استفاده از ظرفیت متخصصان است، تاکید کرد: مواجهه با مسائل محیط زیست طبیعی باید بر پایه علم و دانش باشد و در این زمینه حتی می‌توانیم از دانش بومی مناطق نیز بهره‌مند شویم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ظهرابی در پایان اظهارکرد: تمرکز روی فعالیت‌های علمی، تخصص‌گرایی و سهم دادن به مردم در مشارکت‌پذیری راهبرد اصلی ما در معاونت طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود. / باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار