وزارت آموزش و پرورش از شناسایی و جذب ۹۵ درصد از بازماندگان از تحصیل خبر داد + جزئیات-راهبرد معاصر
پیدا شدن یک خمپاره منور در یکی از روستا‌های گرگان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دستور اژه‌ای برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا قاتل دکتر باستانی اعدام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۵ | هشدار خسارت به کشاورزان محسنی اژه‌ای در جمع قضات: کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید | لزوم تمکین به قانون در تعامل سه قوه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است امکان انتخاب سازمان محل خدمت برای سربازان ماهر تشدید سامانه بارشی در نوار شمالی کشور | هشدار نارنجی برای ۶ استان رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد قوه قضاییه: پیامک‌های دارای لینک جهت پرداخت وجه، جعلی هستند جزئیات انتصابات جدید در شهرداری تهران با حکم زاکانی افزایش ۳۰ درصدی مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

وزارت آموزش و پرورش از شناسایی و جذب ۹۵ درصد از بازماندگان از تحصیل خبر داد + جزئیات

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان از تحصیل را امری اعلام کرد و گفت: امروز شاهدیم که درصد شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل به بالای ۹۵ درصد رسیده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۲۵۷۷۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد محمودزاده، ۲۸ شهریور ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد تاکید کرد: نباید هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن شرایط مناسب از تحصیل بازبماند؛ این قابل قبول نیست که چرخه آموزش ناقص باشد.

محمودزاده با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش به عنوان قرارگاه هماهنگی و توسعه مناطق و استان‌ها از بُعد آموزشی و پرورشی هستند، افزود: باید این شورا‌ها به محل ارائه راهکار‌های ارتقای جایگاه و نیز تقویت شاکله آموزش و پرورش تبدیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه آموزش و پرورش به ویژه در کف این مجموعه یعنی کلاس درس، به معنای تضمین آینده و تقویت آینده‌سازان جامعه است، گفت: توسعه تنها با اقدامات آموزش و پرورش ممکن نیست و باید به دنبال جذب منابع مردمی و استفاده از ظرفیت خیران باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: نباید خدمات نظام جمهوری اسلامی را در بخش تعلیم و تربیت نادیده بگیریم؛ خدمات و تجهیزات فیزیکی و تقویت سطوح مختلف آموزش و پرورش در نظام اسلامی قابل مشاهده و ملاحظه است.

وی یادآور شد: هدف ما در سیستم آموزش و پرورش، تحصیل تمام فرزندانمان است که در این مورد هیچ اغماضی نداریم و با جدیت دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با بیان اینکه کیفیت بخشی آموزشی و تقویت رویکرد‌های تربیتی و فرهنگی باید محور آموزش و پرورش باشد، افزود: در کنار تامین نیاز‌های سخت‌افزاری باید به این بخش توجه کنیم که در حال حاضر این اقدامات اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس، خیران و نیز مولدسازی برای تامین نیاز‌های آموزشی در مناطق مختلف نیاز است تا بتوانیم شاهد رشد خدمات باشیم. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار