ابعاد واکنش قاطع سیدحسن نصرالله به خرابکاری صهیونیست‌ها در لبنان-راهبرد معاصر
حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد حمله موشکی حزب‌الله به مجتمع صنایع نظامی حیفا پوتین آمریکا را به استفاده از سلاح اتمی تهدید کرد | فرمان تغییر دکترین هسته‌ای روسیه صادر شد اعلام بسته جدید کمک اتحادیه اروپا به افغانستان طالبان: افغانستان قصد دارد به بریکس بپیوندد رسانه عبری: آتش‌بس میان حزب‌الله و اسرائیل در ساعات آینده برقرار می‌شود نشست شورای امنیت درباره لبنان | فرانسه: طرح مشترکی با آمریکا برای آتش‌بس تدوین کرده‌ایم
شیخ زهیر جعید، هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان و گفت‌وگو با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

ابعاد واکنش قاطع سیدحسن نصرالله به خرابکاری صهیونیست‌ها در لبنان

شیخ زهیر جعید، هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان با بیان اینکه مقاومت لبنان صحنه مبارزه را ترک نمی‌کند و مقاوم‌تر از گذشته قدرت‌نمایی خواهد کرد، گفت: حادثه تروریستی نه‌تنها مقاومت و عناصر حزب‌الله بلکه مردم بی‌گناه لبنان را هدف قرار داد و ان‌شاالله پاسخ حزب‌الله قاطع و بازدارنده خواهد بود. 
شیخ زهیر جعید؛ هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 19
کد خبر: ۲۵۷۷۹۱

ابعاد واکنش قاطع سیدحسن نصرالله به خرابکاری صهیونیست‌ها در لبنان

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در نخستین واکنش به حمله الکترونیکی و تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان و انفجار پبجرها و لوازم الکترونیکی به خانواده شهدای انفجارها تسلیت و تبریک گفت و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در حوزه فناوری برتری دارد، زیرا آمریکا، ناتو و کشورهای پیشرفته با آن‌هاست. شکی وجود ندارد ضربه بزرگی از نظر امنیتی و انسانی خوردیم که در تاریخ لبنان بی‌‎سابقه است.

همانگونه که رهبر مقاومت لبنان گفت، حزب‌الله به زودی مقاوم‌تر از گذشته در صحنه قدرت‌نمایی خواهد کرد

وی با بیان اینکه شماری از پیجر‌ها توزیع نشده بود، افزود: در نتیجه تجاوز صهیونیست‌ها ده‌ها نفر ازجمله کودکان و زنان شهید و هزاران نفر مجروح شدند. دشمن می‌داند تعداد پیجرها ۴هزار دستگاه است و میان نیروهای حزب الله توزیع شده است، یعنی این رژیم عامدانه در یک دقیقه درصدد کشتن ۴هزار نفر بود.

سید مقاومت لبنان تصریح کرد: کشتار سه‌‌شنبه و چهارشنبه جنایت جنگی و اعلام جنگ علیه لبنان است، رژیم صهیونیستی به دنبال به شهادت رساندن هزاران نفر در لبنان بود و این جنایت نیز در کارنامه سیاه آن‌ها ثبت شد. دشمن صهیونیستی می‌خواست در این دو روز دست‌کم ۵ هزار نفر را به شهادت برساند. لطف خدا بود شماری از دستگاه‌ها اصلاً توزیع نشدند و شماری از آن‌ها هم دور از افراد بودند.


دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: حوادث روزهای سه شنبه و چهارشنبه با قصاص منصفانه و حسابرسی سخت و کوبنده مواجه خواهد شد؛ از زمان و مکان مشخصی برای پاسخ به دشمن صحبت نخواهم کرد. خبر قطعی همان چیزی است که خواهید دید، نه آن چیزی که می شنوید، زیرا ما در دقیق ترین، حساس‌ترین و عمیق‌ترین بخش از نبرد هستیم. پایان جنگ، شکست دشمن و پیروزی بزرگ مقاومت است.


با وجود این حمله الکترونیکی و تروریستی، ناظران بین‌المللی معتقدند حزب‌الله لبنان هرگز تسلیم شرایط نامناسب نخواهد شد و قوی‌تر، مصمم‌تر و قدرتمندتر بر تمام خطرات غلبه خواهد کرد. جبهه مقاومت لبنان در کنترل و مدیریت شرایط می‌تواند خیلی مؤثر عمل کند و دشمن صهیونیستی را زیر فشار قرار دهد. وقتی دشمن صهیونیستی می‌گوید آنچه در شمال می‌گذرد، نخستین شکست تاریخی رژیم صهیونیستی است، دلیل دیگری بر کارآمدی جبهه مقاومت است.

شیخ زهیر جعید، هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان درباره واکنش حزب‌الله لبنان به حادثه تروریستی این کشور به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: بی‌تردید تصمیم نهایی درباره واکنش حزب الله در دستان سید حسن نصرالله است و معتقدیم مقاومت لبنان هرگز صحنه مبارزه و میدان را ترک نخواهد کرد و همانگونه که رهبر مقاومت لبنان گفت، به زودی مقاوم‌تر از گذشته در صحنه قدرت‌نمایی خواهد کرد. 

وی افزود: این حادثه تروریستی نه تنها مقاومت و عناصر حزب الله بلکه مردم بی‌گناه لبنان را هدف قرار داد و ان‌شاالله پاسخ حزب الله قاطع و بازدارنده خواهد بود. حادثه تروریستی لبنان نمی‌تواند میان مردم تفرقه ایجاد کند. در هفته وحدت قرار داریم و لازم است با حفظ وحدت بر حملات تفرقه افکنی‌ها فائق آییم. 

هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی پیجرهایی را منفجر کرد که ابزار دست مردم عادی بود و فقط عناصر حزب الله هدف قرار نگرفتند. این تجاوز وحشیانه صهیونیستی باید نه فقط به وسیله جهان اسلام بلکه به وسیله نهادهای بین المللی محکوم شود. 

جعید گفت: کشورهای عربی بدانند سکوت برابر این جنایت دامنه‌اش آن‌ها را نیز دربر خواهد گرفت و باید این جنایت تروریستی را محکوم کنند. اعراب باید مانند یمنی‌ها آزاده باشند، اقدامی که یمنی‌ها با حمله موشکی به تل‌آویو انجام دادند معرکه بود و باید مایه عبرت صهیونیست‌ها و درسی برای اعراب باشد. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار