جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل-راهبرد معاصر
حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم وزیر خارجه آلمان با عراقچی دیدار کرد سفارت افغانستان در لندن بسته شد نظرسنجی جدید: هریس در چند ایالت سرنوشت‌ساز از ترامپ پیشی گرفت عربستان سعودی از ایجاد ائتلافی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد رافائل گروسی: فقط اسم برجام باقی مانده | باید به نسخه‌ای به روز شده از توافق قبلی دست یابیم عراقچی: ایران به هیچ عنوان در مقابل یک جنگ فراگیر در لبنان بی تفاوت نخواهد ماند یک فرمانده دیگر حزب الله لبنان به شهادت رسید + عکس

جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت‌‎های همه جانبه آمریکا و دیگر کشور‌های غربی از تریبون سازمان ملل برای توجیه جنایات وحشیانه خود علیه ملت‌های فلسطین و لبنان استفاده کرد و به جوسازی و تهدید‌های جنگ افروزانه علیه ایران و مقاومت پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 27
کد خبر: ۲۵۸۵۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی سالانه مجمع عمومی مدعی شد که حماس باید از غزه برود و سلاح خود را تحویل دهد.

وی درباره تجاوزات وحشیانه این رژیم به مناطق مسکونی لبنان ادعا کرد که اجازه نمی‌دهیم حزب الله در نزدیکی مرز اسرائیل (فلسطین اشغالی) مستقر باشد و یک ۷ اکتبر دیگر رقم بزند.

نتانیاهو همچنین ادعا کرد دست اسرائیل به همه مناطق در خاورمیانه می‌رسد و به هر حمله‌ای پاسخ خواهد داد.

وی در ادامه به جوسازی علیه ایران پرداخت و با اشاره به اینکه در آوریل گذشته ایران برای اولین بار از قلمرو خود با ۳۰۰ پهپاد، موشک کروز و بالستیک به ما حمله کرد (عملیات تلافی جویانه وعده صادق) مدعی شد: من برای هئیت ایران این پیام را دارم که اگر به ما حمله شود به شما حمله خواهیم کرد.

نتانیاهو در ادامه اظهارات جنگ افروزانه خود و تهدید صلح و امنیت منطقه و جهان از تریبون سازمان ملل ادعا کرد که هیچ نقطه‌ای در ایران یا سراسر خاورمیانه وجود ندارد که بازوی بلند اسرائیل به آن نرسد. سربازان اسرائیلی با شجاعتی مثال زدنی با هر تهدیدی مقابله خواهند کرد. ما در حال پیروز شدن هستیم./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار