جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل-راهبرد معاصر
جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم امیر قطر: اسرائیل باید جنگ ظالمانه علیه غزه، کرانه باختری و لبنان را متوقف کند عراقچی: با هر اقدام اسرائیل قوی‌تر از همیشه مقابله می‌کنیم حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات تنبیه زندانیان پس از برگزاری جشن شادی برای حمله موشکی ایران به اسرائیل! گوترش: شرایط خاورمیانه بحرانی‌تر شده است نماینده پوتین با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد حمله جدید رژیم صهیونیستی به دمشق/ شماری شهید و زخمی شدند وزیر دفاع آمریکا: در حمایت از اسرائیل تردید نخواهیم کرد اسماعیل بقایی سخنگوی جدید وزارت امور خارجه شد چین: آماده همکاری همه جانبه با روسیه هستیم کره شمالی ۶۰ بالن پُر از زباله راهی کره جنوبی کرد

جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل

منبعی در حزب الله لبنان به رسانه‌ها گفت که عناصر کاماندوی ارتش اسرائیل به خاک لبنان نفود کرده بود که در کمین مرگبار مقاومت اسلامی گرفتار شدند و تلفات سنگینی دادند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 02
کد خبر: ۲۵۹۰۹۰
جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه الجزیره قطر چهارشنبه شب به نقل از یک منبع میدانی در مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که نظامیان رژیم اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین در تیررس آتش حزب الله قرار دارند و این نیروها، با سلاح مناسب، با این متجاوزین تعامل دارند.

به گفته این منبع، مقابله با دشمن صهیونیست، صرفا منحصر به عناصری که به خاک لبنان نفوذ کرده اند، نبوده بلکه عناصر ارتش اسرائیل در داخل اراضی فلسطین اشغالی نیز هدف حملات حزب الله قرار دارند.

این منبع همچنین افزود: نظامیان زبده و تکاور ارتش دشمن صهیونیست که وارد خاک لبنان شده بودند، یا کشته شده‌اند یا زخمی شده و یا فرار کرده‌آند.

به گزارش الجزیره، حماسه‌ای که نیرو‌های حزب الله امروز در جنوب لبنان رقم زدند، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۸۰ نظامی متجاوز صهیونیست و نابودی ۵ تانک ارتش اسرائیل شده است.

منبع الجزیره گفت که بامداد امروز چهارشنبه گروهی از نیرو‌های تکاور ارتش اسرائیل که متشکل از ۳۰ نفر برودند، بی سر و صدا وارد منطقه کمین شدند و در آنجا بود که به دام افتادند./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار