ارتش یمن: هدفی حیاتی در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار دادیم-راهبرد معاصر
اسرائیل: پاسخ ایران بی‌سابقه بود | به دنبال جنگ تمام‌عیار با ایران نیستیم امیر قطر خواستار همکاری برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه لبنان شد پزشکیان به وزیر عربستان:وعده صادق پاسخی مشروع به اسرائیل بود ارتش یمن: هدفی حیاتی در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار دادیم پیکر سیدحسن نصرالله روز جمعه تشییع می‌شود پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت انفجار‌های شدید در کلان‌شهر تل آویو جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم امیر قطر: اسرائیل باید جنگ ظالمانه علیه غزه، کرانه باختری و لبنان را متوقف کند عراقچی: با هر اقدام اسرائیل قوی‌تر از همیشه مقابله می‌کنیم حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات تنبیه زندانیان پس از برگزاری جشن شادی برای حمله موشکی ایران به اسرائیل!

ارتش یمن: هدفی حیاتی در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار دادیم

ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به هدفی حیاتی و مهم در عمق فلسطین اشغالی در تل آویو خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۱۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای جدید از یک عملیات دیگر علیه صهیونیست‌ها در قلب تل آویو خبر داد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که در ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و لبنان و پشتیبانی از مقاومت آنها، نیروی هوایی ارتش یمن طی یک عملیات نظامی، مرکزی حیاتی را در تل آویو در فلسطین اشغالی با استفاده از تعدادی پهپاد یافا هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت که این عملیات با موفقیت اهداف خود را محقق ساخت و پهپاد‌ها بدون اینکه دشمن بتواند آنها را رهگیری یا ساقط کند، به اهداف مورد نظر رسیدند.

به گفته سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، این عملیات در چهارچوب مرحله پنجم از نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» برای حمایت از طوفان الاقصی انجام شد.

در ادامه بیانیه نیرو‌های مسلح یمن آمده است که ارتش یمن، به رزمندگان قهرمان در جبهه‌های غزه، کرانه باختری و همچنین جبهه‌های لبنان و عراق درود می‌فرستد و تاکید می‌کند که عملیات‌های نظامی یمن ضد دشمن صهیونیستی تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه و نیز لبنان و رفع محاصره غزه، ادامه خواهد داشت.

یحیی سریع تاکید کرد: در حالی که چند روز تا سالگرد عملیات مبارک طوفان الاقصی فاصله داریم، نیرو‌های مسلح یمن مجدداً از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهد تا مواضع قاطعی در حمایت از مردم فلسطین و لبنان طی روز‌های آینده اتخاذ کنند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار