افزایش آمار مسومیت الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر-راهبرد معاصر

افزایش آمار مسومیت الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام افزایش آمار مسمومیت‌های الکل تقلبی به ۱۶۰ نفر و اینکه این افراد به مراکز درمانی سراسر استان مراجعه کرده‌اند، نسبت به افزایش مخاطرات این نوع مسمومیت هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۱۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر رسول ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تعداد مسمومیت‌های الکلی به ۱۶۰ نفر رسیده است که به بیمارستان مراجعه کردند؛ این افراد به بیمارستان‌های چالوس، آمل، نوشهر و قائمشهر مراجعه داشتند.

وی تصریح کرد: در چالوس ۹۱ نفر شامل ۱۹ زن و ۷۲ مرد با علائم مسمومیت بر اثر مصرف این الکل مراجعه کردند که متاسفانه چهار نفر فوت کردند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۷ نفر هم به همین علت به مراکز درمانی شهرستان آمل مراجعه کردند که سه زن و ۴۴ نفر مرد بودند.

ظفرمند در خصوص روند درمان افراد بستری شده در بیمارستان‌های آمل گفت: چهار نفر فوت و ۲۴ نفر ترخیص شدند؛ ۱۹ نفر همچنان بستری هستند.

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ادامه داد: ۶ نفر هم با علائم مسمومیت الکل تقلبی به بیمارستان رازی قائمشهر مراجعه کردند که یک نفر ترخیص شد و مابقی بستری هستند.

وی بیان کرد: مراجعه ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هم خبر دیگری است که از این تعداد متاسفانه یک نفر فوت شد و ۲ نفر بستری هستند، یک نفر نیز از نظر پزشکان بیمارستان مرگ مغزی شده است، یک بیمار به آمل و یک نفر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام شد و بقیه افراد ترخیص شدند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار