آستین خطاب به گالانت: ما با شما هستیم-راهبرد معاصر
حمله موشکی حزب‌الله به حیفا گالانت به آمریکا سفر خواهد کرد حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه حمص و حماه ۸ نیروی امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند نخست وزیر انگلیس: حمله هولناک ایران به اسرائیل ما را به نقطه خطرناکی رساند اظهارات مقام بلندپایه اردنی درباره استفاده احتمالی اسرائیل از حریم هوایی این کشور علیه ایران گردان‌های القسام مسئولیت عملیات «بئر السبع» را بر عهده گرفت هریس: هر کاری بتوانیم برای کمک به اسرائیل انجام می‌دهیم ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره روش و زمان پاسخ به حمله ایران  سفیر استرالیا در تهران به وزارت خارجه احضار شد + جزئیات سخنگوی وزارت امور خارجه: سیاست ناامنی‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید

آستین خطاب به گالانت: ما با شما هستیم

وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل تاکید کرد که واشنگتن از این رژیم حمایت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۵۹۴۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا همزمان با یکمین سالگرد طوفان الاقصی، با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیلی درباره وضعیت خاورمیانه گفتگو کرد.

 

براساس گزارش آر تی، پنتاگون روز دوشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که آستین با گالانت تماس گرفت تا درباره وضعیت کنونی لبنان و غزه گفتگو کند.

 

این وزارت خانه اعلام کرد که آستین بر تعهد قاطع آمریکا به امنیت رژیم تروریستی اسرائیل، آتش بس در غزه و راه حل دیپلماتیکی که شهرک‌نشینان صهیونیست را قادر می‌سازد تا سالم به خانه‌های خود در اراضی اشغالی بازگردند، تاکید کرد.  

 

در بیانیه پنتاگون تاکید شد که آستین و گالانت تعهد خود را برای بازدارندگی ایران و شرکای آن در منطقه از سوء استفاده از وضعیت و گسترش دامنه درگیری تایید کردند.

 

پیش از این وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل گفته بود که تل آویو در حال هماهنگی نزدیک با واشنگتن برای آماده شدن برای پاسخ به ایران است، اما تصمیمات مستقل خود را در مورد نحوه واکنش اتخاذ خواهد کرد.

 

سه‌شنبه گذشته، ایران با عملیات موشکی بی‌سابقه، رژیم تروریستی اسرائیل را غافلگیر کرد و بسیاری از مناطق اشغالی را هدف قرار داد. این عملیات پاسخی به جنایات این رژیم تروریستی پس از یک سال جنایات در سطوح مختلف بود که امنیت و ثبات منطقه را هدف قرار داده بود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده