افزایش سن ورود داوطلبان به دانشگاه فرهنگیان-راهبرد معاصر
چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است! اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد هشدار وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه‌ها از روز یکشنبه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد ایلان ماسک از محصول جدید تسلا رونمایی کرد | روبوتاکسی نه پدال دارد و نه فرمان! پیش‌بینی پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور مرگ نایاب‌ترین و زیباترین گربه ایران + عکس کارمند یکی از ادارات رباط‌کریم به اتهام ارتشا راهی زندان شد پذیرفته شدگان روزانه ارشد ۱۴۰۳ اجازه شرکت در آزمون امسال را ندارند طوفان ویرانگر میلتون به فلوریدا رسید | شب شدن روز در دل طوفان + فیلم ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ | داوطلبان یک هفته فرصت دارند احتمال پرداخت ۳ میلیون تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی پلیس فتا: حتی باز نشر اخبار کذب و شایعه نیز از مصادیق مجرمانه به شمار می‌رود وزش باد شدید در تهران و ۳ استان دیگر / رگبار باران و رعد و برق در این مناطق

افزایش سن ورود داوطلبان به دانشگاه فرهنگیان

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت در جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس جمهور مقرر شد تاثیر معدل در کنکور و درخواست افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال مورد پیگیری قرار گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت در جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس جمهور مقرر شد تاثیر معدل در کنکور و درخواست افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال مورد پیگیری قرار گیرد.

 

 شهرام دبیری در خصوص نامه کمیسیون آموزش مجلس به رئیس جمهور، اظهار کرد: «تاکنون از طرف کمیسیون آموزش مجلس، دو موضوع مطرح شده است؛ یکی در خصوص افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال است که قرار شد برای آن تصمیم گیری شود؛ در این راستا در جلسه ای که اعضای کمیسیون آموزش با رئیس جمهور داشتند، این موضوع مطرح شد و آقای رئیس جمهور قول دادند که حتما در این مورد تصمیم گیری شود.»

وی افزود: «دومین موضوع هم درباره مساله تاثیر معدل در کنکور بود که مقرر شد این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی مجدداً مطرح شود تا تجدیدنظر صورت گیرد.از آنجایی که این مصوبه برای شورای عالی انقلاب فرهنگی است، باید در همان شورا مطرح شود تا تغییر کند و اصلاح شود.»/ عرشه آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار