ترامپ: به تازگی با نتانیاهو صحبت کرده‌ام-راهبرد معاصر
بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات کوبنده و مرگبار خود به پادگان گولانی حزب الله از ۳ عملیات دیگر خود خبر داد / رکورد ۳۲ عملیات در یک روز السودانی: داعش تهدیدی برای عراق نیست تاکید فؤاد حسین بر مخالفت قاطع عراق با سوءاستفاده از حریم هوایی این کشور پنتاگون: آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد اسرائیل هفتم اکتبر را عزای عمومی اعلام کرد پهپاد‌های ناشناس پنتاگون را سردرگم کرد عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند فرمانده پیشین ناتو: آشفتگی بزرگ در خاورمیانه بین اسرائیل و ایران در بدترین حالت، ممکن است که با بازگشت به اواخر دهه ۱۹۳۰ می‌توانید نظیر آن را بیابید نماینده ایران در سازمان ملل: ادعا درباره اطلاع تهران از عملیات طوفان الاقصی فاقد اعتبار است الکس سالموند درگذشت ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان افشاگری الجزیره از نفوذ نظامیان اسرائیلی به خاک سوریه

ترامپ: به تازگی با نتانیاهو صحبت کرده‌ام

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که به تازگی با بنیامین نتانیاهو صحبت کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۶۰۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ ترامپ در جریان مصاحبه با فاکس نیوز که امروز یکشنبه منتشر شده، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آخرین بار چه زمانی با نتانیاهو صحبت کرده، گفت: تقریبا دو روز پیش و او با همسرش به خانه من در فلوریدا آمد.

شبکه خبری فاکس نیوز به زمان انجام این مصاحبه اشاره‌ای نکرده و فقط مشخص است که ترامپ با برنامه «ساندی مورنینگ فیوچرز» (Sunday Morning Futures) گفتگو کرده است.

ترامپ در ماه ژوئیه با نتانیاهو در اقامتگاهش در پام بیچ در فلوریدا دیدن کرد که این اولین دیدار آنها از زمان پایان ریاست جمهوری ترامپ در دوره قبل بود.

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به علت اختلاف‌هایش با نتانیاهو مدت زیادی بود تلفنی با او در تماس نبود. تماس روز چهارشنبه گذشته آنها اولین تماس بین دو طرف از ماه اوت است.

ترامپ عدم مکالمه بین بایدن و نتانیاهو در نزدیک به دو ماه گذشته را «تاسف بار» خواند. ترامپ گفت: می‌توانم به شما بگویم که بی بی بسیار قوی بوده است. او به حرف بایدن گوش نمی‌دهد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده