ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری کلاس‌های مجازی شدند

دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری کلاس‌های مجازی شدند دانشگاه‌ها با توجه به تعطیلی روز‌های گذشته و شرایط جوی کشور، مجاز به برگزاری کلاس‌های مجازی شدند، اما آزمون‌های پایانی نیمسال تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی و در همه زیرنظام‌ها به‌صورت حضوری قابل برگزاری است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - 2024 December 19
کد خبر: ۲۶۶۱۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا نقی زاده مدیرکل دفتربرنامه ریزی آموزش عالی در نامه‌ای به معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اعلام کرد: پیرو استعلام برخی از معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های کشور مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزش مجازی در هفته‌های پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مواردی را با توجه به موافقت وزیر علوم برای اجرا ابلاغ می‌شود.

در بند اول ابن نامه آمده است: پیرو مصوبه جلسه ۹۵۳ شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی مبنی بر برگزاری کلیه کلاس‌های درس به‌صورت حضوری صرفاً برای هفته‌های پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حسب صلاح‌دید رئیس دانشگاه یا مؤسسه مجازند در صورت نیاز از ظرفیت آموزش مجازی جهت برگزاری کلاس‌ها استفاده کنند.

در بند بعدی با اشاره به تعطیلی‌های ایجاد شده روز‌های اخبر آمده است: با توجه به تعطیلی‌های ایجاد شده و همچنین تأخیر در ورود دانشجویان نو ورود در دوره کارشناسی بر برگزاری کامل کلاس‌های جبرانی با استفاده از ظرفیت‌های آموزش حضوری و مجازی تأکید می‌شود.

در این نامه تاکید شده است که آزمون‌های پایانی نیمسال تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی و در تمام زیرنظام‌ها و جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله صرفاً به‌صورت حضوری قابل برگزاری است.

همچنین تاکید شده که گزارشی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در پایان هفته‌های آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به دفتر برنامه ریزی آموزش عالی ارسال شود. / دانشجو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار