معاینه چشم از چند سالگی ضروری است؟-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

معاینه چشم از چند سالگی ضروری است؟

دبیر علمی بیست و نهمین کنگره چشم پزشکی گفت: از ۴۰سالگی به بعد احتمال بالا رفتن فشار چشم و شیوع گلوکوم بیشتر است و ضروری است افراد معاینه چشم را انجام دهند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 05
کد خبر: ۲۷۰۶۶

به گزارش راهبرد معاصر،  محمد رضا صداقت با بیان اینکه از سن ۴۰ سالگی به بعد احتمال بالارفتن فشار چشم وجود دارد،متذکر شد:شیوع آب سیاه یا گلوکوم از این سن بیشتر است؛ضمن اینکه ۲تا۳درصد مردم ایران دچار گلوکوم هستند.

 

دبیر علمی بیست و نهمین کنگره چشم پزشکی با اشاره به تغییرات زیاد دانش چشم پزشکی ،تصریح کرد:وضعیت چشم پزشکی،درمان و تجهیزات مربوط به آن در کشور در سطح قابل قبول و مطابق دنیاست و هیچ بیماری چشمی وجود ندارد که در کشور قابل درمان نباشد.

 

صداقت با اشاره به وجود تکنولوژی های لیزری مربوط به چشم پزشکی در ایران،خاطرنشان کرد:مشکلات ارزی در جامعه چشم پزشکی اثری نداشته و مشکلی در خصوص داروها و تجهیزات چشم وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه یک تا چهار درصد کودکان دچار تنبلی چشم هستند،ابراز داشت:اگر کودکان زیر چهار سال دچار عیوب انکساری شوند اما به موقع درمان نشوند،باعث می شود دیگر دید چشم کودک اصلاح نشود؛به عبارتی اگر در نهایت تا زیر ۱۰سالگی درمان صورت نگیرد دید چشم قابل اصلاح نیست.

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار