خوزستان در اردیبهشت به بالای ۵۰ درجه رسید

خوزستان در اردیبهشت به بالای ۵۰ درجه رسید مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای بالای ۵۰ درجه در ماهشهر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 21
کد خبر: ۲۷۸۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بیشترین دمای امروز (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت) در ایستگاه هواشناسی بندر ماهشهر ۵۰.۴ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت دمای هوا در امیدیه ۴۹.۷، هویزه ۴۹.۶، گتوند ۴۹.۲، ایستگاه کشاورزی اهواز ۴۹، شوشتر ۴۹، آغاجاری ۴۸.۹، هندیجان ۴۸.۸، بستان ۴۸.۷، شادگان ۴۸.۶، اهواز ۴۸.۵، شوش ۴۸.۴، رامهرمز و شوش ۴۸.۴ و آبادان ۴۸.۱ بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین دمای ثبت شده در ایستگاه صفی آباد دزفول ۴۷.۹، مسجدسلیمان ۴۷.۶، بهبهان ۴۷.۲، حسینیه اندیمشک ۴۶.۴، لالی ۴۶.۱ و ایذه ۴۳.۶ درجه سانتیگراد بوده است. / ایسنا

کلمات کلیدی: خوزستان گرما
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار