در کدام کشور‌ها تعداد زنان از مردان بیشتر است؟ رای نهایی در پرونده کلثوم اکبری صادر شد نرخ‌های تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا در مهر ماه اعلام شد + جزئیات  طوفان و گردوغبار مدارس زابل را در اول مهر تعطیل کرد نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد مدارس تهران تک‌شیفتی می‌شوند هشدار نارنجی هواشناسی برای شمال کشور؛ بارش‌های شدید و سیلاب در راه است احکام متهمان حادثه هشتم مهر زاهدان صادر شد جاده چالوس مسدود شد بازگشت ساعت فعالیت مترو تهران به روال عادی از اول مهرماه هر ۵ دقیقه یک ایرانی به آلزایمر مبتلا می‌شود/سونامی آلزایمر در راه است آغاز موج بازگشت مسافران تعطیلات پایان تابستان/ هشدار پلیس نسبت به تبعات شتاب‌زدگی رانندگان هر دو مسیر تونل نیایش تهران امشب مسدود است ماجرای سکته کلثوم اکبری در زندان؛ این زن در آخرین جلسه محاکمه از حال رفت! + فیلم تصاویری از سرنوشت تلخ دریاچه ارومیه + ویدئو هوای تهران در آستانه شرایط بنفش و بسیار ناسالم قرار گرفت

اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 10
کد خبر: ۲۸۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت‌های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.

اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت‌و‌گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: اینترنت کاربران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار