نئاندرتال‌ها به خدا اعتقاد داشتند؟ کنترل نسبی آتش‌سوزی در جنگل‌های حفاظت‌شده «الیت» ابطال آنی معاینه فنی خودرو‌های فاقد صلاحیت در معابر تهران معاون وزیر بهداشت: ۸۰ درصد جانباختگان سوانح رانندگی کمتر از ۵۰ سال دارند نظر آموزش و پرورش پیرامون تعطیلی مدارس در هوای آلوده فرماندار کردکوی: ۳۰۰۰ متر از جنگل‌های درازنو درگیر آتش است / درخواست بالگرد دادیم هوای تهران در مرز هشدار بنفش/ شهر ری با شاخص ۲۸۱ آلوده‌ترین نقطه مهار آتش الیت با ۱۱۵ عملیات بالگرد‌ها و ۱۳ پرواز ایلیوشین مدارس استان البرز غیر حضوری شد شاخص آلودگی شهر تهران از۲۰۰ عبور کرد و وارد محدوده بسیار ناسالم شد خودرو‌های متخلف طرح زوج و فرد تا ساعت ۱۸ توقیف می‌شوند + جزئیات جریمه‌ها آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های الیت ورود دادستانی به آتش سوزی جنگل‌های الیت/ سهل انگاری منابع طبیعی و محیط زیست؟ هشدار بهداشتی: آنفلوانزای نوع A بسیار شدید در راه است! فوری/ آلودگی هوا، مدارس تهران و ادارات ۳ و ۴ آذرماه در وضعیت تعطیلی اضطراری قرار داد دستگیری شرور فضای مجازی در شهرک مسعودیه تهران

اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 10
کد خبر: ۲۸۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت‌های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.

اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت‌و‌گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: اینترنت کاربران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار