تاریخ و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۴ آخرین وضعیت جاده های شمالی / جاده چالوس یک‌طرفه شد دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ منتشر شد کلاهبرداری ۳ نفر در پوشش مأموران اداره آب خوزستان در محاصره گرمای سوزان؛ شوش با ۴۹ درجه در صدر سخنگوی پلیس: خاطیان حادثه حمله به دستفروشان در قزوین به قید فوریت بازداشت شدند سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری ۱۴۰۴ فعال شد ترافیک پرحجم در محور‌های مواصلاتی مازندران/ محدودیت اعمال نمی‌شود گردوخاک شدید در راه است؛ طوفان غبار ۳ روزه ایران را فرا می‌گیرد دادستان قزوین: برای واقعه درگیری ماموران شهرداری در بلوار شهید سلیمانی پرونده تشکیل و طرفین احضار شدند کسری ۹۰ میلیمتری بارش‌ها/بحران کم بارشی در ۴۶۵ شهر کشور آمار جالب جنسیتی از برترین‌های کنکور ۱۴۰۴ وضعیت آب و هوای کشور طی ۵ روز آینده / کاهش نسبی دما در این مناطق انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل میناب انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ تا فردا؛ جزئیات انتخاب رشته مجازی پذیرایی در جلسات دفاع ممنوع شد

اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 10
کد خبر: ۲۸۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت‌های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.

اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت‌و‌گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: اینترنت کاربران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده