آخرین جزئیات از تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۵ جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در سازمان محیط زیست جزئیات افزایش حقوق معلمان در سال ۱۴۰۴ طبق رتبه بندی جدید همه نکات مهم درباره انتخابات شوراها و مهلت استعفا داوطلبان شورا وزیر بهداشت از رسانه‌ها عذرخواهی کرد نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه آموزش و پرورش / مهلت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان فوری/ مستمری مهر ۱۴۰۴ مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واریز شد + مبالغ واریزی دستور دادستان تهران برای شناسایی عوامل پشت صحنه در تولید، توزیع و تبلیغ عروسک‌های توهین کننده به مقدسات کیفرخواست علیه قاتل روانشناس معروف/ پسرخاله دکتر زهرا میرزایی محاکمه می‌شود تمدید مهلت ثبت‌نام عمره دانشجویی جزئیات پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی هزینه ثبت نام آزمون‌های سازمان سنجش ۱۴۰۵ چقدر است؟ اعلام جرم دادستانی علیه زهره سادات هاشمی مجری سابق صداوسیما پیش‌بینی وقوع طوفان گرد و خاک در تهران؛ از توقف کنار درختان و سازه‌ها خودداری کنید خط مزاحمان تلفنی اورژانس تهران مسدود می‌شود زمان پیش فروش بلیط قطار آبان ۱۴۰۴

اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 10
کد خبر: ۲۸۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت‌های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.

اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت‌و‌گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: اینترنت کاربران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار