شهادت ۲ نفر از شهروندان شهریار در حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی
دو شهروند عادی در حمله ددمنشانه دشمن آمریکائی-صهیونیستی به شهریار شهید شدند. 
به گزارش راهبرد معاصر، دشمن آمریکایی صهیونی که در روزهای اخیر با هدف قرار دادن نقاط مختلفی از استان تهران و شهریار برگ دیگری از جنایات و خود را آشکار کرده بعد از ظهر دوشنبه در حرکتی ددمنشانه، منطقهای از شهریار را مورد حمله قرار داد.
این تجاوز آشکار در حالی رخ داد که دو نفر از شهروندان که هنگام رانندگی و در حال عبور با خودرو از نزدیکی آن منطقه بودند بر اثر موج انفجار ناشی از این حمله به شهادت رسیدند و تعدادی از کسبه مجروح و مناطق مسکونی و خودروهای عبوری در آن منطقه خسارت دیدند./ مهر