قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

علت مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره علت مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 23
کد خبر: ۳۲۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی امام مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران اظهار کرد: در دوره مدیریت محسن هاشمی در متروی تهران، شاخه‌ای بالاتر از ایستگاه نوبنیاد پیش‌بینی شده بود تا نیاوران و میدان قدس به یکدیگر وصل شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: بر همین اساس یک قطعه زمین که پارکینگ معاونت حمل و نقل بود در اختیار شرکت مترو قرار گرفت تا به عنوان کارگاه اجرایی از آن استفاده شود

وی با بیان اینکه قرار بود ایستگاه نیاوران در همان کارگاه ساخته شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی از سمت ایستگاه نیاوران آغاز شد و در خیابان موحد دانش، رمپی در عمق ۲۵ متری برای ورود به ایستگاه زده شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه ۲۵۰ متر تونل حفاری شد، گفت: البته تنها 80 متر تونل به طور تمام مقطع اجرا شد و مابقی به صورت نیم مقطع حفاری گردید.

امام ادامه داد: با تغییر مدیریت شرکت مترو و تصمیم مدیریت وقت شهرداری تهران این محل به یک مجتمع تجاری و اداری واگذار و بحث ایستگاه نیاوران منتفی شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد: به دنبال این تصمیم‌گیری عملیات‌های اجرایی انجام شده در محل ایستگاه، تخریب و ساختمانی در آن جا ساخته شد.

وی افزود: با توجه به از بین رفتن مسیر‌های دسترسی به تونل و بلااستفاده ماندن در خیابان موحد دانش، این مکان حالت متروکه پیدا کرده است.

امام خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ما این است که مسیری را به همان تونل در عمق ۲۵ متری باز کنیم و برای ایمن سازی آن اقداماتی را انجام دهیم؛ چراکه ممکن است این مکان مخاطره آمیز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار