سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

علت مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره علت مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 23
کد خبر: ۳۲۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی امام مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران اظهار کرد: در دوره مدیریت محسن هاشمی در متروی تهران، شاخه‌ای بالاتر از ایستگاه نوبنیاد پیش‌بینی شده بود تا نیاوران و میدان قدس به یکدیگر وصل شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: بر همین اساس یک قطعه زمین که پارکینگ معاونت حمل و نقل بود در اختیار شرکت مترو قرار گرفت تا به عنوان کارگاه اجرایی از آن استفاده شود

وی با بیان اینکه قرار بود ایستگاه نیاوران در همان کارگاه ساخته شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی از سمت ایستگاه نیاوران آغاز شد و در خیابان موحد دانش، رمپی در عمق ۲۵ متری برای ورود به ایستگاه زده شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه ۲۵۰ متر تونل حفاری شد، گفت: البته تنها 80 متر تونل به طور تمام مقطع اجرا شد و مابقی به صورت نیم مقطع حفاری گردید.

امام ادامه داد: با تغییر مدیریت شرکت مترو و تصمیم مدیریت وقت شهرداری تهران این محل به یک مجتمع تجاری و اداری واگذار و بحث ایستگاه نیاوران منتفی شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد: به دنبال این تصمیم‌گیری عملیات‌های اجرایی انجام شده در محل ایستگاه، تخریب و ساختمانی در آن جا ساخته شد.

وی افزود: با توجه به از بین رفتن مسیر‌های دسترسی به تونل و بلااستفاده ماندن در خیابان موحد دانش، این مکان حالت متروکه پیدا کرده است.

امام خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ما این است که مسیری را به همان تونل در عمق ۲۵ متری باز کنیم و برای ایمن سازی آن اقداماتی را انجام دهیم؛ چراکه ممکن است این مکان مخاطره آمیز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر