پارلمان عراق طرح اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور را تصویب کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پارلمان عراق طرح اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور را تصویب کرد

اکثریت پارلمان عراق در جلسه رای‌گیری امروز خود با طرح خروج نیروهای آمریکایی از عراق موافقت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 05
کد خبر: ۳۲۷۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ پارلمان عراق در جلسه رای‌گیری عصر روز یکشنبه، طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کرد.

 

نمایندگان پارلمان عراق امروز همچنین لحظاتی قبل از آغاز جلسه رای‌گیری برای تصویب طرح اخراج نیروهای خارجی از این کشور، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادند.

 

نمایندگان عراقی قبل از جلسه رای‌گیری، «کلا کلا أمیرکا.. بغداد حرة حرة .. أمیرکا اطلعی بره» (آمریکا برو بیرون و عراق آزاد است) از مهمترین شعارهایی بود که نمایندگان پارلمان عراق علیه آمریکا سر دادند.

 

نمایندگان خواهان خروج نیروهای آمریکایی از عراق، همچنین فریاد « کلا کلا یا صهیون - کلا کلا امریکا- نعم نعم للعراق - نعم نعم للشهداء» سر دادند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده