سازمان ملل خواستار توقف فوری درگیری‌ها در ادلب شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سازمان ملل خواستار توقف فوری درگیری‌ها در ادلب شد

نماینده سازمان ملل در امور سوریه در جریان نشست شورای امنیت در ارتباط با تحولات ادلب، خواستار توقف فوری درگیری‌ها در ادلب شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 19
کد خبر: ۳۶۴۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ در جریان نشست شورای امنیت درباره سوریه، «گیر پدرسون» نماینده سازمان ملل در امور سوریه درخواست توقف فوری درگیری‌های در ادلب را مطرح کرد.

 

گیر پدرسون با ابراز نگرانی نسبت به تحولات ادلب، مدعی شد که درگیری‌ها به مناطق مسکونی نزدیک شده است.

 

نماینده سازمان ملل همچنین در گزارش خود مدعی شد که حدود ۹۰۰ هزار غیرنظامی به دلیل تحولات ادلب آواره شده‌اند.

 

پدرسون در این گزارش در عین حال که به حضور تروریست‌ها در ادلب اعتراف کرد، اما خواستار آن شد تا مقابله با آن‌ها بر اساس قوانین بین‌الملل صورت گیرد.

 

این مقام سازمان ملل همچنین با انتقاد از حمایت روسیه از ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم، همچنین ابراز امیدواری کرد که کمیته قانون اساسی سوریه در کوتاه‌ترین زمان باردیگر کار خود را آغاز کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده