آرامکو بار دیگر هدف حمله قرار گرفت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آرامکو بار دیگر هدف حمله قرار گرفت

سخنگوی نیروی مسلح یمن اعلام کرد که شرکت نفتی آرامکو در ینبع عربستان و مواضع دیگری در این کشور را هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 21
کد خبر: ۳۶۵۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در بیانیه نیرو‌های مسلح یمن به عربستان هشدار داده شده است که در صورت ادامه تجاوز و محاصره یمن، رژیم سعودی باید منتظر حملات کوبنده و دردناک باشد.

 

در این بیانیه همچنین اعلام شده است که نیرو‌های یمنی در این حملات از ۱۲ فروند پهپاد نوع صماد و دو فروند موشک بالدار از نوع قدس و موشک بالستیک دوربرد استفاده کرده است.

 

نیرو‌های مسلح یمن این عملیات را موفقیت آمیز خواند و اعلام کرد که مواضع سعودی به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

 

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) پیشتر گزارش داده بود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد جمعه بار دیگر مواضع نظامی سعودی در شهر‌ها را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

 

واس با تأیید حمله موشکی نیرو‌های یمنی به این کشور مدعی شد که پدافند هوایی عربستان چند فروند موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

 

بر اساس این گزارش این موشک‌ها از نوع بالستیک بوده و از صنعا پایتخت یمن به سوی شهر‌های عربستان شلیک شده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار