دیپلماسی ایران به تنش‌های هندوها علیه مسلمانان واکنش نشان دهد-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

دیپلماسی ایران به تنش‌های هندوها علیه مسلمانان واکنش نشان دهد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تنش‌های هندوها علیه مسلمانان هدایت شده از دستگاه پنهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است، گفت: سازمان‌های بین‌المللی و مسئولان دیپلماسی کشور به مسئولیت خود در این باره عمل کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 02
کد خبر: ۳۷۳۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامیضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان توسط هندوهای افراطی گفت:  فجایع درگیری‌ها و تنش‌های هند که قطعاً تحریک شده از سوی دستگاه پنهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است باعث تأسف است.

 

وی افزود: متأسفانه ما هنوز شاهد ظلم هندوهای افراطی به مسلمانان این کشور هستیم که جنایت‌هایی مانند زنده‌ به گور شدن در خاک و سوزاندن مسلمانان در آتش، تخریب اموال و خانه‌هایشان و ضرب و شتم شدید آنان، تنها بخشی از ظلم‌‌هایی است که به مسلمانان می‌شود.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: این کمیسیون فجایع صورت گرفته در هند علیه مسلمانان از سوی هندوهای افراطی را به شدت محکوم کرده و از دولتمردان هندوستان و نهادها و مراجع بین‌المللی توقع داریم که به این موضوع ورود کرده و مانع از بروز چنین تنش‌ها و درگیری‌های قومی و مذهبی شده و از گسترش آن جلوگیری کنند.

 

نقوی حسینی گفت: اگر درگیری‌های قومی و مذهبی در هند افزایش پیدا کند قطعاً امنیت این کشور به خطر افتاده و مشکلات گسترده‌تر خواهد شد.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر نهادهای بین‌المللی به مسئولیت خود در این باره عمل کرده و مسئولان دیپلماسی کشورمان هم موضوع را پیگیری کنند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده